Friday, May 25, 2012

++kursus waktu orang bercuti dan kenduri kendara.haisyh!++


assalamualaikum..


feeewwhhh...~!baru sampai rumah dari menghadiri taklimat kursus kissm..huhu.aku tengok tak ramai kawan2 seangkatan yang sama condition dengan aku..masing2 yang datang rasanya tak pregnant..kot ada yang mengandung pon maybe kandungan baru2 lagi.so.masih sempat lagi untuk berkursus awal bulan 7 ni..hurmmm...pas je dengar yang JPN akan buat kursus 3-5 julai ni terus rasa down.yelah..waktu tu kompem2 aku takleh nak g..sebab dalam pantang.wuuu~wuuu~.:(
dorang buat kat pulau pangkor plak tuh..wuaaa~!nak ikot!!!!

disebabkan frust awal2 ingatkan tak dapat nak buat kursus tahun ni..aku tak salin sangat apa yang ditaklimatkan tadi..sibuk je main enset.dalam kepala otak pas abis taklimat nak jumpa dengan urusetia and maklumkan pasal aku nak tarik diri dan nak gantikan dengan orang lain..lebih2 lagi terdengar urusetia tu cakap next kissm akan dijadualkan tahun depan.bermakna kalau aku tarik diri sekarang ni, aku kena tunggu lebih kurang setahun untuk pergi kursus yang sama...alahai~lagi lambat sah jawatan lah jawabnya..

--sempat lagi si tembam snap gambar odw balik dari sekolah and terus g kursus--

selesai je urusetia bagi taklimat, aku terus jumpa dengan urusetia berkenaan untuk tanya pasal hal aku sekarang..relevan tak kalau aku tarik diri.pastu urusetia tu tanya due aku bila...aku pon bitaula hujung bulan 6 ni..then dia kata, tak perlu tarik diri pon..ALHAMDULILLAH~SELAMAT!!! maknanya aku still terus buat tugasan macam orang lain ikot modul.cuma tarikh kursus and jawab exam kissm ditunda pada bulan 9..yay~*joget2*

**habis bab kursus**


actually harini aku cadang nak balik kedah untuk attend kenduri kawan baik masa sekolah..tapi disebabkan keadaan tak mengizinkan ditambah pulak dengan suami tak boleh nak datang amik aku harini, so takleh nak tengok dia nikah..sob..sob..sob..sedih ok!masa aku kawin dulu dia ada sekali..siap temankan aku lagi untuk amik baju pengantin and sebelum mengadap kadi untuk dinikahkan..apa perasaan korang kalo tak boleh nak hadirkan diri untuk hari bahagia kawan baik??
tengok gambar nikah dia yang kawan aku post tadi pon aku dah rasa sebak...:((

to:nurain bt redzali..

dear..I am so sorry for not attending ur solemnization and wedding day..believe me..it's hard for me realizing that I couldn't be at ur side at the moment u've been pronounced as  a wife..

rindu nak jumpa dengan dua2 orang nih..huhuhuhu.depa ni geng masa sekolah dulu2...sorang lagi kat spital rasanya (referring to cik diana..heheh) 

apa2 pon, semoga ain berbahagia di samping suami tercinta dan selamat melayari rumahtangga.cepat2 dapat baby ok!luv u ols~mmuah~!!





No comments:

Post a Comment