Sunday, October 07, 2012

++complete++

assalamualaikumm...


alhamdulillah..my baby boy is growing healthily..thanks to his baby sitter for taking good care of him while I am away for working..:) nowadays bukan senang nak cari pengasuh yang ok.kebanyakannya semua nak jaga budak disebabkan terpaksa cari duit tambahan.langsung takda feeling kasihkan budak..itu yang  risau tu..but luckily aku dapat jumpa dengan kak imah sekeluarga..memang nampak keluarga tu penyayang..bersabar je layan kerenah haiqal yang sometimes suka cranky tak tentu pasal.jenuh gak nak memujuk tuh..uhuhu.bertuah aku...:))
bila anak kita dijaga dengan baik so, janganlah kita berkira dengan pengasuh ye kawan2..even dalam bulan tu korang hantar anak dalam lebih kurang 3, 4 hari tapi janganlah bayar ikot hari..bukan apa..bagi aku once kita dah commit nak bagi dorang mengasuh maknanya kita dah tetapkan gaji setiap bulan untuk dorang..so.janganlah kita kedekut2 okeh!kalau kita baik dengan pengasuh insyaAllah pengasuh akan sayang kat anak kita lebih lagi..

rumah dah makin complete dengan keperluan yang diperlukan macam internet dan juga astro..at least kat rumah ni ada gak bunyi selain bunyi suara budak kecik tu dok main..hehe.sebelum pindah ni kami duduk kat rumah sewa sementara..duduk lebih kurang sebulan setengah sebelum masuk ke rumah yang skang..dalam tempoh tu aku langsung tak tengok tv sebab kawasan ni even pasang aerial tv but still susah nak dapat siaran..dahlah internet takde..agak sugul aku dok situ..nak pasang astro pon alang2 je since tau nak pindah lagi lepas tu.huhu. boleh bayangkan tak kehidupan aku tanpa tv dan internet???huarghhhh~!! hari2 encik suami kena hadap muka aku yang sugul..hahaha!kesian dia..kesiannnn..nasib baik dia faham..yelah..dia bukannya ada kat rumah selalu..most of his times semua kat spital..

tak dapat digambarkan dengan perkataan perasaan skarang ni..ditambah pula dengan kehadiran baby pertama.rasa macam hidup dah makin lengkap sebagai sebuah keluarga.bersyukur sangat..*alhamdulillah*
apa2 pon aku harap korang2 semua pon happy dengan kehidupan skarang..

take care girls!!!:D
babai~


ps::bila dah ada internet ni boleh update blog slalu..we'll see~hahaha!;p

3 comments:

  1. huhu.. kita jugak yg tak sempat update ape2..
    Alhamdulillah, dah semakin complete hidup husna. doakan kita jugak ye.

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.. bestnye dh dok rumah sendiri dgn family sendiri kan :)

    ReplyDelete
  3. salam kenal..1hepi family ^___^.
    harap kt pon dikurniakan baby. Done follow awk
    http://eza-ezara.blogspot.com/

    ReplyDelete