Friday, December 07, 2012

++debaran cik Amy++


assalamualaikum..

selesai sudah hari pertama untuk harini...hari apa????jeng..jeng..jeng...ceh!macm nak gempak.padahal rasanya ramai yang tahu kot yang cik amy kesayangan dah nak kawin esok.
harini ada majlis khatam quran dan bermarhaban..everything went well dan meriah..best!:))

esok pada pukul 10 pagi insyaAllah cik amy sah menjadi isteri orang..wah..terharu plak aku bila membayangkan majlis pada esok hari..mudah-mudahan cik amy menjadi isteri yang solehah kepada pasangannya dan berkekalan kebahagiaan hingga akhir hayat.aminnn~love u babe!!!!
pesanan dari diriku yang sudah menjadi bini dan mak budak:

jangan nervous2 tau..kalau boleh harini tido awal dan dapatkan rehat yang cukup supaya esok muka fresh je.:)

actually memang banyak gambar nak share ngan korang kat sini.tapi bluetooth notebook masalah plak.aku ni dahla dasar pemalas nak guna cable bagai.so, gambar2 tu jadi kenangan kau dan aku sendirik2 je.hikhihikhik!tengoklah macamana nanti.mana tau tetiba bluetooth notebook tetiba ok boleh lah aku share gambar hari2 bahagia my dear babe cik Amelia Shakirin ok~~??!!.:))

semalam Haiqal tak tido dengan elok. I mean dalam tido tu tetiba melalak.then susah nak tido balik.jenuh aku nak pujuk dia suh tido semula..last2 aku jadi mummy owl..huhuhu.harini haruslah kepala weng2 sikit kan..pening.huhuhuhu.hopefully esok semuanya berjalan dengan lancar.

sayangku intan payung Muhammad Haiqal bin Muhammad Fakhri, malam ni please tido dengan elok ye sayang.tak mau nangis2 tau.mama ada keje esok.mmuah!!pp kiri dan kanan~

No comments:

Post a Comment