Saturday, February 16, 2013

++random post++


assalamualaikum..

sedihlah bila blog feveret dah tak boleh dibaca since it was all FAKE!!!!mencik!!!I guess mesti ramai yang dah maklum pasal blog bvlgarigirl.yang cite dia ala2 fairy tale tuh.INDEED~rupanya memang dongeng semata mata.arianna memang tak wujud langsung. but I still want to know what is the ending of the love story between arianna and kevin.huahuahua.

tonight I just ate 2 slices of dominos pizza (always be my favourite) cause there's nothing I could do at home.gas masak abis..kalau tak,dok sengsorang pon aku masak okeh..bangsa pemakan memang cenggini.LOL;p  since berkahwin sampailah malam tadi, ni baru first time gas habis.punyalah tahan lama kan..setahun ko.haha.esok pagilah aku minta orang kedai runcit tu tolong hantarkan gas.

actually aku agak terkilan sebab tak boleh pergi kenduri kawan baik aku kawin baik belah laki and perempuan..rasa macam loser sangat.aiseyhh.tapi tak boleh nak buat ape sebab fakhri oncall dua kali sabtu dan tetiba plak aku kena jaga budak2 camping kat maktab ipoh arini..hadiah dah beli tapi taktau nak pass macamana.maybe aku pos terus ke..tapi lagi seronok kalau bagi by hand terus..

apa2 pon, dikesempatan ni aku nak wish, SELAMAT PENGANTIN BARU WANIE & AFIQ..


*menangis dalam hati tengok gambar ni..terharu and happy for them*

No comments:

Post a Comment