Tuesday, March 22, 2011

++asyik-asyik jiwa kacau.boringlah macamni++


assalamualaikum~
minggu ni memang minggu yang menyesakkan jiwa a.k.a jiwa kacau.aku takde masa untuk diri sendiri sekalipon sebab sibuk buat keje.macam2 nak kena setel dalam masa yang sama.ya Allah..berilah kekuatan n kesihatan yang baik untuk meneruskan pekerjaan dengan baik..*pergh...husna ke ni???*

sepanjang minggu ni aku terlibat dengan pembikinan lagu untuk pertandingan action song where i have to compose a medley song n sang  by students yang comel2..seronok memang seronok sebab budak2 tahap 1 semua cute.tapi yang tak cutenya bila most of them tuh off beat!!!blurgh!!!
takpe.sabar husna...sabar...keep on smiling...:))


entah nape.kepala otak aku macam tak boleh nak fokus buat keje disebabkan masalah yang satu ni..nak luah kat sini.kang ada orang yang tak puas hati..skank ni aku rasa blog aku bukan lagi privasi..nak tulis n nak meluahkan sesuatu pon terhad.adehh...what is happening to dis world????sekurang-kurangnya bila aku luah kat sini...aku boleh dapatkan pandangan n pendapat dari readers.cewah..ada ke pembaca kat blog yang yang not so glamour nih???*puh-leez*

hoit2..korang perasan tak??aku macam cikgu dah skank ni??huahuahua...giler skema...;p
nak cakap bukan2 n merapik macam dolu2 pon kena fikir banyak kali.kang tak pasal2 kena ambush plak.hehe.


but peeps..ada aku kesah??
nama pon BLOG AKU...bukan BLOGKAUPUNYA.BLOGSPOT.COM

sekian~

No comments:

Post a Comment