Wednesday, March 02, 2011

++minggu dalam hati ada taman++



assalamualaikum...
tak jawab dosa..kalo jawab sah ada hati kat i...huahua!!;p
really stressful if u cant do the things that u always do during free times..urghhh...mencik!!!
i need internet!!!!

sekarang ni minggu peperiksaan or also known as ujian progresif 1..n kali ni aku kena buat soalan bahasa melayu untuk tahun 3..terkejut gak masa awal2 tau aku diamanahkan untuk buat tugasan tu.mana pernah buat.setakat mengajar ikot syllabus tu adelah..but i take it as a challenge.inilah yang dinamakan pengalaman an u olz??gelabah aku dibuatnya ebab first time kena buat satu set soalan.then kena hantar g 'riso' n manage untuk each class.(padahal takdelah susah mana pon)...bila cite kat encik ilebiu..he suggested that i shud make a question bank.senang.bila2 masa nak soalan dah ada tersedia.just pilih je mana2 yang nak...hurmm.ok gak tuh.good idea darling..hebat~

minggu ni masa aku terisi dengan benda2 such as marking exam paper...going to da aerobic class, train budak2 netball because this coming friday ada pertandingan netball peringkat daerah.chaiyok gurls!!i know u can do it..one more thing..i would like to make an appogy for not uploading pictures for quite some times.takde masa nak bergambar ke ape ke..banyak benda lain lagi nak kena buat.but insyaAllah gambar2 aku masa g kl baru2 ni will be uploaded as soon as possible.untuk tatapan semua pembaca.cewah!poyosss!!


mula2 macam rasa segan jek nak g mana2 memandangkan kulit aku dah terlebih TAN (sunburn actually)
malu nak jumpa ngan encik ilebiu n the rest of his family especially his mother.maklumla..waktu training tak menentu.kadang2 tengah panas terik pon kena turun untuk mencurah khidmat bakti.(konon!!)heheheh.maunya kulit aku tak gelap.even guna sunblock pon rasanya tak berkesan sangat.takpe.pasni boleh g bleaching kulit sebelum waktu convo.so i will look more fair n radiant...awawawawww~

 pape pon..minggu ni memang minggu yang membahagiakan.i dont why..takde kena mengena dapat surat cinta dari budak darjah 6 pon.ups!bhahahah!just kidding.
tapi mungkin ada kena mengena ngan meeting my loved ones last weekend.
hopefully our relationship wud last for eternity.amiin~


No comments:

Post a Comment