Monday, February 28, 2011

++meeting my loved ones++



assalamualaikum...jawab.jangan tak jawab.hehe.lama betul tak update blog.asik2 busy jek.plus line internet plak takde kat rumah.so kalo nak online pon kejap2 jek.tu pon kat sekolah if ada masa free lah.bila dah masuk dalam real life of being a teacher ni baru rasa penat..bukan letih bekerja ke ape ke.but penat menjerit kat budak2 dalam kelas..kalo suara slow kang budak yang duduk kat belakang tak dengar plak.adoi.darah tinggi aku dibuatnya..pening to da max.

last weekend i went to KL...sesaja je g..sebab kebetulan ayah angkat aku (rumah yang aku stay skank ni) ada meeting kat sana.so.alang2 ada kat sana kitorang serumah ni mengikut sekali lah.heheh.pantang diajak ok!!n minggu lepas jugak aku bernasib baik sebab masa tu encik ilebiu cuti weekend.yay!!ada chance lah nak jumpa..buat pertama kali aku g kl dari ipoh naik train laju.tak sampai 2 jam dah sampai kl..pening kepala aku dibuatnya.bukan sebab kelajuan train.but train tu jalan mengundur...sampai2 kat kl central terus rasa melelong n nausea..huhuh.so unusual..

sampai je kat kl central aku ngan cik amy shopping dulu sementara menunggu abah abis meeting.ada la dalam 2 jam lebih menunggu kat situ..rambang mata tengok barang2 kat sana.kalo dapat gaji lagi best.huahua.bole pokai duit aku.haha. sementara menunggu abah sampai.aku sempat contact ngan encik ilebiu tanya dia free ke tak malam tu.kalo ada free nak jumpa...(kalo boleh lah..) n he was willing to come over just to meet us..best!!even jalan sesak malam tu pon dia sanggup redah dari putrajaya ke hotel seri pacific nearby bangunan PWTC..kitorang sampai kl pon dah pukul 9 lebih..then nak siap2 nak keluar lagi.

lepas 10 minit sampai hotel.encik ilebiu call bitau dia dah ada kat lobby n waiting for us to come down..kelam kabut aku bersiap malam tu.al maklumlah...muka letih..harus dicuci kasik fresh dulu.tang jerawat n kulit gelap tu dah takleh nak buat ape dah memandangkan aku baru abis train budak2 netball..mujur dorang muncul johan among 13 teams.alhamdulillah..dah tak heran ngan warna kulit n bengkak kat kaki.malam tu gak encik ilebiu jemput kitorang n bawak kitorang g jalan2 plus makan..asalnya nak g dinner kat restoren rebung kat area bangsar tu..unfortunately da moment we arrived there, the restaurant had been closed.takde rezeki namanya..tapi yang bestnya..kebetulan jumpa ngan uncle rosyam noor.dia pon lepak kat rebung..boleh tahan gak uncle rosyam bila tengok depan2..lagi ensem dari tengok dalam tv..heheheh.tapi pon lagi ensem my dearest encik ilebiu.hoi...!!hahaha.gatai!!

after that, we went to dataran merdeka n bintang walk.saje je nak amik angin malam..bukan senang nak jumpa ngan yang tersayang...bila dah ada peluang ni la perlu digunakan sebaik-baiknya..thanx sayang!!
seperti biasa.aku ngan encik ilebiu memang malu alah..huhu.aku pon taktau sampai bila perasaan malu nak hilang...adoi..sangat tak best kat situ..



alamak!!!soalan ujian tak siap lagi!!lupa!!!!
babai.bersambung~




malam tu kitorang just lepak kat kedai mamak pelita,bangsar jek..

2 comments:

  1. bestnyer..dpt jmpe yg tersayang...huhu

    ReplyDelete
  2. suraya:mmg best jmpe ngan yg tersayang..tp yg x bestnya..akak malu..huhu~

    ReplyDelete