Monday, February 14, 2011

++kisah si kening sin chan dan shawlnya..++


assalamualaikum semua~:))

makin hari makin skema..makin skema makin nak kawin..makin nak kawin makin gatai..hihikhikhik.apakah?????

ok.berhenti mengarut cik husna.mentang2 la ko tak dapat lagi jadual kan.menyempat jek nak update blog.huhuh.yelah.kat rumah tak berkesempatan nak online sebab tenet takde.wuu~~wu~sedeyh woo...tetiba plak rindu kat rumah kedah.T__T..but cik amy kata internet is coming soon.skank ngah tunggu streamyx masuk kat rumah minggu ni..kalo tak sampai gak maknanya memang nak kena 'tala' la bangunan TM ipoh nih.
macam bese..pagi2 datang sekolah jek harus camwhore dulu.hihihi.dat's so me.i loike!!!

ceh.posing konon2 tanak pandang camera.padahal memang dah set dalam kepala otak nak pose macamni.hampeh~baru aku perasan.kening aku ni tebal macam sin chan..setiap kali nengok gambar sendiri mesti tengok kening dulu..huhuh.tapi takpe.masih bersyukur dengan kurniaan-Nya.


sepanjang aku duduk kat ipoh ni aku semakin menggemari untuk menggayakan shawl.bila jalan2 je kan..asal nampak jek shawl cantik2 mesti aku akan beli..dulu paling tak suka nak pakai.sebab rasa kepala nampak macam bentuk jagung..skank ni bila first time rasa selesa n perasan cantik kan..terus nak pakai selalu.hehehe.sanggup berhabis duit semata-mata nak beli shawl macam2 warna.huhuh.nangis.duit abis~
takpe.bertaktih dulu beli sikit2.nanti lama2 n dah ada gaji sendiri boleh borong banyak2..buat koleksi peribadi busana muslimah cik husna.haktuih!;p


cuma...arini.bersamaan dengan hari isnin.pengulu bagi segala hari kat sekolah (yelah.arini kan biasanya perhimpunan mingguan akan dibuat.sebab tu aku cakap penghulu) penghulu segala hari dalam islam is still hari jumaat.so.jangan kata aku tak reti bab agama plak ok.aku tak pakai shawl..awawaw...sebab takde shawl warna oren or cream..tak match plak ngan baju arini.so.terpaksa la pakai tudung bawal biasa.back to basic..yet look nice lorh..huh.tengok tu.terperasan lagik.haisyh..pfft~

memikirkan nape kening aku tebal semacam jek.huhu.sedih ah macamni.:((



k lah..takleh nak merapu banyak2.kang asik dok mengadap laptop orang cakap aku tak buat keje plak.baru2 kalo boleh tanak la bagi bad impression kan..harus semuanya baik2 aja..~



kat kaki ada nota::
--agaknya kan.arini aku dapat jadual dak???--

1 comment: