Wednesday, February 02, 2011

++syahdu plak++


 
syahdula plak malam ni bila semua dah confirm dapat sekolah mana untuk mengajar nanti..semua dapat sekolah dekat2 dengan area rumah.cuma aku je dapat perak.but still ok what???consider dekat lagi laa..daripada aku dapat sabah sarawak tuh.tak semena-mena kena naik kayak g sana.huhu.syukur..so.7hb ni aku kena lapor diri kat PPD kinta utara di bilik sri kinta.i have no idea which route shud be taken to get there.maybe i'll go to amy's house fisrt on sunday.then on da next day aku leh g PPD saing ngan dia sekali.legala...dahlah kebetulan aku dapat sekolah belakang rumah amy jek.tak sampai 5 minit dari rumah dia.naik basikal sekali ngan budak2 sekolah pagi2 pon takpe..;p..ahaha.rezeki betul.untuk permulaan ni maybe aku akan duduk kat rumah dia buat sementara waktu sebelum aku dapat gaji n cari rumah sewa..malulah nak tumpang rumah orang lama2.(mampuih kena lempang ngan amy sebab cakap macamni.n ayat feveret dia..."gedik!!!!" hahahah).sebab aku faham..setiap orang perlukan privasi..n as an outsider kita memang kena hormat privasi orang.:))


aku rasa macam baru semalam aku dok lepak ngan kawan2 sambil guling balak depan tv tengok rancangan feveret kitorang.adamaya n cerita hantu..sambil tengok sambil minum air teh O panas.fuuhhhhhh!!masyuk~time tu, air teh o la yang paling lazat sekali untuk diminum n cicah biskut hup seng.geng tetap aku cik ika..dia memang akan membontot aku ke dapur nak tolong aku masak or buat apa2.(sila jangan fikir negatif.membontot means ikot ok).rindu gilaaaa ngan housemate aku!!wuuu~wuuu~psssst!korang tak rindu aku ke????aku kan chef kesayangan korang...hahaha.*muntah*

pengalaman aku takleh lupa masa duduk rumah sewa bila rumah masuk katak.obvious sangat cik nuri time tu memang geli gila ngan katak.sebab dia fobia lepas peristiwa hitam dia bersama katak comel.hikhihikhik.aku tak takot tapi geli.so usaha sedaya upaya nak keluarkan katak yang dok melompat-lompat dari rumah..rumah kami bukan sesuai untuk dihuni oleh makhluk lain.bukan ape.silap2 haribulan cik katak join kami tengok tv sekali.ahaa~jadinya yang tak berkenaan bawak2 la keluar..kami nak duduk ngan aman.heh.lawak gila tengok kaki masing2 dok mengelinjat n melompat sama naik ngan katak sekor yang masuk rumah kitorang tuh.terbaik ah..memang bakat menari shuffle terserlah time tuh.

masa kat rumah sewa memang aku rajin bereksperimen masak lauk2 n apa2 jenis masakan kat situ berdasarkan pengalaman seciput yang aku ada.nasib budak2 rumah jenis yang tak memilih sangat.dorang makan je apa yang aku masak.even tak sedap sekali pon..tetap habis ditelan.perggh..nangis lah bila ingat2 balik.hahaha.mana nak cari kawan macamtu lagi beb??


ouh.saya memang sihat time nih.terima kasih.

agak2 kan..dalam ramai2 girls kat atas ni sape dulu yang akan kawin???FYI,yang dah bertunang tak semestinya akan kawin dulu...mana tau ada yang dah tunggu giliran.bila dah tau posting terus kawin,.ahaa..kan?kan??tunggu~~~


No comments:

Post a Comment