Thursday, February 10, 2011

++rules are not made to be broken..they are made to be followed++


salam..selamat pagi semua~!:))
im having another great day in school today.just now.i met up with the headmaster of this school n discussed about what i need to do during da orientation week..aku rasa sangat bertuah sebab di'posting'kan kat sekolah ni.everything seems to be perfect...good teachers.good students.thank god!!^__^

sepanjang minggu ni aku tak mengajar lagi sebab belum dapat jadual.maybe minggu depan kot aku start mengajar.jadinya dalam masa yang ada ni aku bolehlah siapkan tugasan yang PPD bagi untuk semua cikgu baru.*konon rajin* tak sabar rasanya nak mulakan tugas.komited ni weyh.hohohoho. style aku kalo mula masuk kelas.aku mesti nak semua student berada dalam keadaan sedia n kemas.aku tak suka tengok kelas bersepah plus time ketua kelas bagi salam kawan2 yang lain still bising.tu memang jadi kepantangan aku.so.awal2 lagi aku dah peringatkan dorang awal2 tentang tu.harap2 dorang jelas n dapat ikot peraturan.*garang neh.hins* takot tak?takot tak?grrrr...

peraturan kedua.aku suka check kuku student aku..kalau panjang memang kena sound.aku explain kat dorang.kuku panjang ni tandanya orang yang tak menjaga kebersihan ibarat mengembala sekandang babi.ha...dah sah2 babi tu kan kotor.kalo kotor macamana nak terima ilmu kan??masing2 berkerut-kerut dahi n mengangguk tanda faham.pasni mintak2 dah takde kuku panjang.perhaps so~

minggu depan kita tengok samada peraturan yang aku tetapkan tu dapat diikot atau tak...kalo tak.i have to find a way to fix this problem..tehee~

nak p ronda sekolah sat..babai!!!:D

4 comments:

  1. my word~ awk ad blog kan?
    finally i found back ur blog..still remember me?..
    pssstt..nanti bile cikgu & kekawan lain dh siap kerja rumah yg ppd bagi tu..post la kat blog ek gtau..kami2 yg kat ats bukit sinun lambatla sikit dpt informasi2..hahaha..

    ReplyDelete
  2. my word~ awk ad blog kan?
    finally i found back ur blog..still remember me?..
    pssstt..nanti bile cikgu & kekawan lain dh siap kerja rumah yg ppd bagi tu..post la kat blog ek gtau..kami2 yg kat ats bukit sinun lambatla sikit dpt informasi2..Papepun tahniah buat kalian semua'..brozabar

    ReplyDelete
  3. bro.zabar:ouh..u are dat guy..of course ingat..
    insyaAllah..dah settle semua pasal port folio nnti orang update kt blog k..neway.can u give me ur email?ada info ape2 nnti leh kasik update.

    ReplyDelete
  4. askheart87@yahoo.com .. Kalo cikhusna & geng aktif fb dll,,sy cadangkan kt buat group bdk2 pismp yg mengajar kat area ppd kinta utara ni,,bolehla share info & plan aktiviti pape nanti..sy jarang bersosial dlam dunia maya ni,tu yg bg cadangan kpd org yg aktif..from brozabar

    ReplyDelete