Tuesday, August 02, 2011

++i hate to bid farewell++

 
assalamualaikum...
lama sangat tak update blog..
sibuk tak hingat..lagipon tinggal lebih kurang sebulan je lagi untuk majlis..

dalam tempoh 2 minggu, dah 2 orang cikgu sekolah aku berpindah.
tapi yang paling sedih, kawan sekerja aku yang paling baik dengan aku kat sekolah terpaksa berpindah berkuat kuasa harini.rasa macam tak percaya je!!!serius aku sedih sampai tak terkata apa2.
mula2 nak ucap tahniah sebab aku tau memang ini yang dia mahukan..dapat sekolah yang lebih dekat dengan rumah dia..
tapi hajat nak ucap tahniah tak kesampaian.takot aku or dia nangis plak nanti.so.aku hold on dulu.
aku tau...jauh di sudut hati dia..dia pon sedih nak meninggalkan kawan2 terutamanya aku ngan kak ola..
kami selalu abiskan masa sama2.

even tho' dia orang india..tapi pertuturan bahasa melayu dia sangat lancar.a dia punya style pon dah macam orang melayu..makan sambal belacan..masak lemak cili api n macam2 lagi.hebat!!

but for all of sudden she had to leave us immediate.
hurmmm.lepas ni takde dah dengar orang greet aku setiap pagi dengan ayat..

"hello, good morning dear..."

tak pernah dia greet kami dengan muka masam..always beriringan dengan senyuman..

arini kelas aku full..aku cepat2 abis kelas sebab nak jumpa dengan dia before balik sekolah.
sampai kat bilik guru..
meja dia dah kosong.
tapi dia sempat bagi something kat aku..sebagai tanda ingatan.:((

bertambah sedih tak sempat nak jumpa..

aku capai handset n terus text dia.

she replied..
"dear ainul, though it has been a short time, we've formed a beautiful friendship..u'll always be close to my heart..pls keep in touch.luv u lots.."
"thanx for everything kak latha..n im sorry if i had did something that hurt ur feeling..will do keep in touch..our friendship remains forever..take care then.."

" i'm sorry i didnt stay to bid farewell as i could not take it..i too apologize if i had hurt u in any way..we'll keep in touch"


waahhh...so sad!!!!!
why people whom i love very much always have to leave me for a good sake???

u know..it's obviously stated ..FOR GOOD....tapi susah nak terima..

No comments:

Post a Comment