Monday, May 14, 2012

++ok.dah settle hadiah encik suami..=D++


assalamualaikum...

baru2 ni balik putrajaya-shah alam..sebab kebetulan sabtu lepas ayah mertua (FIL) dah nak kena balik dubai.nilah namanya berkorban demi menyara keluarga...terpaksa berjauhan dengan family untuk bekerja..so.aku amik contoh daripada situ dan belajar untuk menyabarkan hati setabah hati ibu mertua..:))

esok adalah merupakan hari lahir suami tercinta..alhamdulillah..tadi dah beli hadiah dan harap2nya dia sukalah nanti..aku cuma beli setakat yang termampu je..lagipon gaji permulaan cikgu ni takdelah besar mana pon.
oh ya!haritu aku ada sebut pasal nak bagi jam kan?sebagai ganti kepada jam dia yang hilang baru2 ni.hehehehe..

jeng..jeng..jeng...!!!dah beli dah hadiah untuk husband !!!!yeayyyyy~!=D

aku berani pos entri macmni sebab tau dia memang takkan baca blog aku memandangkan untuk online sekalipon dia takda masa apatah lagi nak meluangkan masa untuk baca blog aku.hohoho.so.dengan dia je jadi rahsia, tapi ngan korang non hadoo rahsia..muahaha!*eh.buleh ke macamtu????*

ni gamba tengahari tadi before keluar shopping ngan my best colleague a.k.a kak ola..nampak tak perut yang makin meninggi tuh??

sampai je rumah terus keluarkan kotak hadiah dan letak atas katil..best beli kat fossil adalah sebab kotak kita boleh pilih sendiri.so aku pilih kotak yang sweet and romantic..L.O.V.E..


hasil tangkapan hari ni...:))

tadaaaa~!!!nila isinya.hehehe.saje tak beli bracelet warna hitam sebab dia dah pernah ada jam warna tu sebelum ni..which is....yang hilang tu~hikhikhikhik.

apa yang penting aku beli jam ni dengan hati yang ikhlas untuk menggembirakan suami tersayang..selalunya dia yang belikan itu ini kat aku..jadi, apa salahnya kalo aku berbelanja sejumlah duit untuk belikan dia sesuatu...hurmmmm...

p/s: otak tengah dok plan untuk buat small celebration this week.maybe nak tempah kek comel,then beli coklat sikit since dia memang hantu coklat..and then buat kad yang kasik dia leleh sampai berhingus..amacam?ok tak idea aku?


buat kejutan untuk dia dengan menghantar a bouquet of flower choc yang skang ni dah jadi macam trend je..yelah.bunga mana boleh makan.last2 layu jek..kalo bagi coklat bunga boleh ngaaapp~








3 comments:

  1. husna!!! nampak baby bump... comelnya!
    wah, dapat jam baru.... happy birthday to him... ^_^

    ReplyDelete
  2. wah so romantic plan cikgu...semoga berjaya :-)

    ReplyDelete
  3. miss sunshine::hana, harini ada sorang budak tanya kite,,,"nape perot teacher besar?"

    mia-ina::insyaAllah...plan jek romantik.but tuan punya badan ni takdelah romantik mana.hihikhikhik..;p

    ReplyDelete