Wednesday, October 19, 2011

++dah cukup ke??++



asssalamualaikum...


sejak beberapa minggu ni aku asik teringat-ingat tentang azab yang diturunkan oleh Allah..tentang hari kiamat..dan macam2 lagi..
membuatkan aku takut sampai menggigil-gigil...
hati berdegup kencang..
teringat betapa banyaknya dosa yang dah buat sepanjang 25 tahun ni...ya Allah..ampunilah hamba-Mu ini..
betapa membayangkan amaan yang tak seberapa..:((

adakah ini petanda Allah sayangkan aku dengan memberi ingatan macamni??
wallahualam...Allah yang Maha Mengetahui,,

aku betul2 insaf...memikirkan hal ni..

ya Allah..berilah peluang kepada hamba-Mu untuk memperbaiki segala kesalahan..
aku takut dengan azab -Mu ya Allah..
bahagiakanlah aku di dunia dan akhirat...amiinn..

2 comments:

  1. Alhamdulillah..

    Antara salah satu ciri orang yang tidak beriman, ialah apabila tidak takut apabila dibacakan ayat-ayat Al-Quran yang berkaitan azab oleh Allah..

    Bersyukur kita masih diberi peluang memperbaiki diri. Sama2 kita berusaha ye husna.. ^_^

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...:)

    baik ustazah..hehehe.hana.kite ada call hana pagi td.but maybe hana ngah menagajar kot...saje nk bg alamat rumah..:)

    ReplyDelete