Thursday, October 20, 2011

++selesai berkursus++


assalamualaikum...

at last abis juga berkursus kssr...fewwhh..
tapi kan..kursus kali ni even dibuat dari pagi sampai petang, aku langsung tak rasa penat..
relax ja...tau2 ja masa dah abis n time to go back home..
maybe pengisian kursus tu menepati jiwa raga.berkaitan ngan aktiviti seni..huh.aku apa lagi.terus lah menajamkan balik skills yang tumpul..hehe.

seronok memang seronok.nak2 plak dapat geng yang satu kepala ngan kita..ahaaa...apa lagi..terus melekat!ngam abis!hee.syukur...
kiranya untuk kursus kali ni, aku jadi peserta termuda..sebab batch aku yang mengajar kat ipoh takda sorang pon yang kena g kursus ni...*feelin adik2 jap*

cuma perasaan cuak tu tetap ada..paling aku takut masa kena present hasil perbincangan kumpulan kat depan.sangat menakutkan.dahla yang ada depan aku semuanya cikgu2 yang berpengalaman mengajar lebih dari 5 tahun...yang dah mengajar 20 lebih pon ada.erkkk.gigil2 aku masa nak bercakap guna microfon.
alhamdulillah..semuanya berjalan dengan lancar..dengan sokongan ahli2 kumpulan yang sangat sporting membuatkan aku rasa lagi semangat nak bercakap..
last2 aku plak yang rasa macam JU kat depan.kahkahkahkah!

ok lah..nak siap2.taktaula cik amy balik pukul brapa.nak beli tiket..huaaa~
dah nak dekat 2 minggu nak jumpa encik suami.tu yang emosi jadi tak stabil tuh.isk2..
jiwalara lah katakan.hikhikhik.;p

bye korang..

jaga diri hiasi peribadi..solat jangan lupa ya!


No comments:

Post a Comment