Monday, October 03, 2011

++duplicate kunci++



assalamualaikumm...

aku g sekolah arini dah macam drunken master dah.mana taknya semalam tido nak dekat pukul 3 n bangun pukul 5.30am.
aku sampai ipoh semalam pukul 11 lebih...mengantuk!!tapi harus kena siapkan BBM untuk harini.kalo tak budak2 takde semangat nak belajar.budak2 kena tarik perhatian dorang thru games base activity.baru semangat nak belajo..kalo tak ke laauuuttttt!huauahua.

semalam rasa sekejap je spend times ngan encik suami.
lepas subuh hantar dia g keje.then tenghahari sempat jumpa kejap n lunch sama2 kat pantry hospital.
pastu shoot g alamanda sengsorang..baru aku tau.best gak eh shopping sorang2.teheee~
takde sapa nak halang aku nak beli itu ini.hehehe.i loike!!
eh.tipu je.aku still kena inform kat encik suami pasal aku nak beli pape.
dalam dok terkejar2 masa tu sempat rembat baju voir 3 helai n 1 baju encik suami and terbeli handbag lagi.hakhakhak!!sape suh buat SALE..haa...kan akak dah terbeli..
bebel2 encik suami sebab dia kata aku dah banyak handbag..so,lepas aku dah purchase handbag tu dengan jayanya terus dia cakap macamni..

"NO MORE HANDBAGS AND SHOES FOR THIS MONTH AND FOR THE NEXT MONTH"

whattttt?????!!tak dengarlah..
*ok.saje buat2 tak dengar tapi dalam hati redha je*

alah.tak risau pon.dah dapat dah pon barang yang aku nak.so what??ahaha..asut pon rasanya takkan beli lagi kot dalam masa terdekat ni pasal ada lagi kasut yang aku beli haritu tak sempat pakai pon lagi...;p

oleh kerana syokk sangat shopping semalam.aku terlupa tinggal benda yang paling penting untuk encik suami which is KUNCI RUMAHHHHHHH~


waahhh...macamana aku boleh tak perasan yang aku terbawak balik dalam handbag aku..?????
aku baru tau tengahari tadi.tu pon encik suami call dia tak boleh masuk rumah..T__T
alahai...kesiannya kat dia..dahla penat2 oncall..keje direct sampai tengahari tadi from pagi semalam.dengan tak cukup tidonya lagi...kalo aku mesti dah mengamuk gile macam kucing nak branak...aku bersalah sangat dalam hal ni.

menggelabah aku kat sekolah arini.terus rasa serabut perut tak boleh nak fikir dengan waras..
kesian budak2 action song aku..terpaksa tinggalkan dorang jap nak cari penyelesaian hal ni.
last2 aku fikir aku nak kirim kunci kat driver bus yang aku slalu naik balik putrajaya.
masa tu tak terfikir plak yang encik suami ni ada housemate.hahaha!!!
housemate dia kalo aku balik putrajaya dia memang takkan muncul kat rumah tu.dia tido kat spital jek..
so.dia sendiri amik tindakan g jumpa house-mate fuhh.nasib baik ada kunci at dia..
kalo tak encik suami memang tak boleh masuk sampai aku bagi kunci rumah kat dia.
haisyh...rasa macam nak lempang2 diri sendiri sebab cuai n menyusahkan orang laen.huhuhu.

nasib baik encik suami tak melenting..kalo tak habislah aku.ni yang sayang lebih neh..i heart u lah moncet..kuikuikuik..(as en.suami suka sangat dok cakap dia gemoklah..moncetlah..)padahal tak pon.


kat kaki ada nota::
len kali duplicate lah banyak2 kunci.senang.kalo hilang satu gugus ada lagi kunci spare.

2 comments:

  1. kalau kite jadi suami husna.. mesti kita dah marah2.. huhu.. lelaki memang cool je kan..
    lain kali jangan buat lagi tau husna..

    ReplyDelete
  2. tulah,,,menyesal sgt2 sbb nyusahkan encik suami..huhu.insyaAllah..pasni kena ingatkan diri sendiri selalu..

    ReplyDelete