Thursday, September 29, 2011

++wedding NORMEY++


assalamualaikum...

huh.terasa lega bila masuk tengahari kepala aku dah ok sikit..tak macam pagi tadi.rasa mual gile..makan ape benda skalipon rasa nak termuntah balik.
aku rasa aku ada tersilap makan malam tadi and dapat kesan arini..phewww~

oh ya.rata2 blog hiburan yang aku baca semua dok publish pasal cite M**** ngan N*****.
cite pasal gaun n wedding yang berjuta-juta tu.
bukan ape, as one of not-so NORMEY fans aku nak gak tengok baju macamna yang mahal sangat tu kan...
tapi bila klik je kat entry blog tuh aku jadi sangat terkejut..
sebab aku expect baju dorang mesti sangat class n mewah..dah harga pon berjuta-juta kan..tapi jangkaan meleset sama sekali...

kalo orang luar tengok wedding ni pasti akan terkejut giler~
or they wud be saying this..
"oh.there's no difference between the malay's marriage and our marriage tradition...it all looks the same..."

kesianlah...ciri-ciri melayu takde langsung.
ngan wedding gown yang agak seksi..then baju flower girls yang rasanya macam over dress plak.sorry..i have no intention at all of offending anybody.

sekadar luahan sahaja.dorang kawin ke tak kawin bukan masalah aku pon.hahaha.
cuma just wanna give some points of view.

p/s::suka tengok wedding farah.cantik~!!:))


3 comments:

  1. tak suke dengan die.. langsug malas nak ambik tahu pasal die.. huh

    ReplyDelete
  2. agree! teruja juga nk tgk gaun berjuta2 tuh even i'm not her fans.err mayb among d hatters :D tp honestly like u said tade ciri2 kemelayuan lgsg.rasenya bju yg dipakai tu mcm nk pegi bachelor party jerr uhhh! rasenya kate middleton's wedding gown lg sopan :) just my 2 cents

    ReplyDelete
  3. miss sunshine::hahaha.lg sempoi~cayalah.:D

    fash::a'ah...org barat yg lebih bersopan dr dorang.pelik lah...no wonder lah rafflesia nk sponsor dorang.sbb dorang je pasangan yg nak pakai cemtu...isk..tak fahamm sungguh~

    ReplyDelete