Tuesday, September 27, 2011

+alahai..bersabarlah wahai hati++



assalamualaikum~

sepatutnya aku ada banyak keje nak kena buat.dahla balik sekolah tadi kejenya tido je,haha.konon2 nak simpan tenaga untuk buat keje waktu malam.last2 lain jadinya.
bila dah bukak laptop, terus google benda lain..cari make up tutorial videos lah...*errr.rasanya tak perlu lah aku update video make over diri sendiri.kang muntah semua bila tengok muka sendiri macam tepung gomak!wakakaka!...then cari barang2 letrik lah kat tenet..pasal lagu sorak langsung tak cari.hampir terlupa lah!!teheee~lagho~

jadinya before aku melarat lebih teruk lagi baik aku update blog dulu.then baru nak start buat keje.hewwww..mampus aku nokss..start keje pukul 10 malam.adik2 sekalian, jangan diikot perangai huduh ini ye...

minggu ni aku tak balik putrajaya.rasa2 macam nak balik jitra je..huhuh.jumpa mak ayah.rindulah~
minggu ni encik suami kena keje la korangsss~...oncall plak tuh.sapa nak hantar n amik aku balik kat sentral nanti???hurrmmm.so terpaksalah meredhakan hati aje...
minggu depan pon tak boleh balik.hari sabtu ada hari kokurikulum sekolah..n again..bersabarlah hati..takpe,lepas tu insyaAllah boleh jumpa.:))

baru sikit dugaan tuh..orang lain balik sebulan sekali takpe pon.tough la sikit.apelaa~

No comments:

Post a Comment