Thursday, September 15, 2011

++bila dah kawin....dot...dot...dot..++



assalamualaikum~

malu sangat bila orang dok usik aku lepas je kawin.

soalan yang selalu ditanya..

"best ke kahwin???"

satu jawapan je..

BEST!hehehehehe.
*nampak nau gedik di situ.haha!*

tambah2 plak kita kawin ngan orang yang kita sayang...perasaan kasih tu for sure akan makin bertambah pas kawin.awww~~so sweet...tak percaya??sila kawin sekarang.tehee~:D

till now i still cant believe dat i am no longer a single woman..errr.PUAN...?nope!CIK PUAN can it be accepted? perhaps so!

 macam kejadian yang berlaku kat sekolah, semalam..

buat pertama kali aku dapat relief yang tertera..


hahahaha..feeling so weird when i've got this on my table..
for the very first time my name was officially addressed as PUAN in my school..wehew!
teruja beb!

okeh.tak baik over2..
astaghfirullahala'zim...

=p

plus, bila kat sekolah pandangan budak2 pon berbeza..

pas cuti kawin baru2 ni..aku kembali mengajar macam biasa..

bila aku jejak kaki kat kelas tahun 3 yang biasanya bising macam pasar malam tuh je, terus budak2 jadi diam...

"syhhhhh~syhhhh~cikgu kawin dah datang.."

hurmm...musykil.peha tetiba behave semacam je..

even sepanjang aku mengajar pon dorang diam je..

tetiba ada sorang budak terjerit panggil kawan dia..

"woi.diamlah!cikgu kan dah ada suami..mana boleh jerit2.."

haaahh?laaaaa~macamtu plak yang dorang fikir..
MySpace

patutla dorang diam je...agak2nya kan..dorang ingat kalo aku marah, aku bawak laki aku sekali kot pukul dorang..wakakaka! ridiculous betul..tergelak-gelak aku dengar statement murid2 aku...
MySpace


sekolah ni sometimes can be a relaxing place to be at..but sometimes u'll get stress facing off ur students misbehaviour..so u must know how to carry ur emotion n attitude as a teacher...

till then..nak mengemas-ngemas jap..
petang ni nak balik putrajaya..tralalala~

babai~
salam..

5 comments:

  1. Husna.... nak kahwin jugak!!!!
    nampak gedik jugak kan.. haha

    ReplyDelete
  2. Congratulations !!! saya doakan kak husna dan suami akan dikurniakan cahaya mata yang soleh dan solehah ;)

    ReplyDelete
  3. wah wah...balik putrajaya? ehem! ini jeles ni...tp xpe..sabar...hehe

    ReplyDelete
  4. gambaq kawen mana... but aku pun selalu tanya org..best tak kawennn uwaaaa

    ReplyDelete