Wednesday, September 28, 2011

++honeymoon++



assalamualaikumm...

kedengaran macam agak lucah ye tajuk entry..shud be ended with 18SX..ngahah.just kidding!!
actually entry ni tade lucah2 pon ok.baca dulu baru taw~

well.some of b2b might've been thinking about da best place to spend with ur loved ones for bulan madu.
at first aku pon macamtu gak...berangan jek lebih.padahal dah sedia maklum pas kahwin masing2 kena masuk keje macam biasa..takpe.yang penting berangan tu ada.

so.let's review tempat2 yang pernah menjengah dalam kepala otak aku.

#1 Pulau Langkawi.to be specific at FOUR SEASONS LANGKAWI

serius tempat ni memang cantik gilakk...aku berkesempatan jalan2 sekeliling hotel ni.view kat sini memang best!!sebab dia ada private beach..

#2 dubai

malam2 korang boleh kira ikan kecik2 tu sampai tertido...jangan atas kepala korang ada ikan jerung udahle...kang tak pasal2 mimpi ngeri kang.hakhakhak~

#3 cameron highland

kalo rasa2 boring boleh g jalan2 petik stroberi ke...g 'ngeteh' ke...macam2 aktiviti korang boleh buat kat sini.dahla sejuk n nyaman~brrrrrrr....

banyak lagi tempat yang aku teringin nak g..tapi yang atas tu paling2 nak pergi.agak2nya berpeluang tak aku nak g tempat2 tu memandangkan masing2 sibuk..

wallahualam..



1 comment:

  1. husna.... dubai cantik tapi mahal lah...
    husna, pergilah sabah.. banyak pulau cantik..
    crystal clear water.. ^_^

    ReplyDelete