Wednesday, November 09, 2011

++album kawin tertunggak part 1++

assalamualaikum...
alhamdulillah..selamat sampai dari putrajaya pukul 10pm malam tadi.nasib baik jalan tak jam..masa kat rumah memang berangan jek memanjang nak hapdet blog.tapi sampai ke sudah tak terbuat pon.muahahaha!so.alang2 semalam aku dapat album kawin lepas 2 bulan dok tunggu, hah!apa lagi...ada modal lah nak buat entry harini...
so.untuk entry kali ni kita layan gambar kawin aku sampai muntah ok!teheee~:D

1. akad nikah
aku rasa muka aku dah macam kena lepuk ngan tepong gomak

awww...tangan i yang penuh dengan urat segar bugar.mari2...sape yang rasa nak cucuk amik darah silakan.;p

sempat menjeling ke kamera...wink*

oh.done with my make up and scarf-do

cakkk!!!posing akhir sebelum balik rumah untuk akad nikah

gaya apakah ini???cuak???or menenangkan perasaan sendiri.hehe.

muka konon2 tenang.padahal dalam hati bergelora u!

akad nikah berlangsung di masjid al-muttaqin taman mahsuri bandar darulaman

whoa~khusyuknya uncle nassir tengok tok kadi


alhamdulillah~selamat dah jadi menantu aku..*kata pak mid.nguehehe*

cuba tengok my encik suami...bukan main sengih lagi dia..

 pelukan seorang ayah n anak perempuan...dah lepas tanggungjawab ayah..terima kasih ayah.halalkan segalanya ye..

my daddy cool n my along..lain kan muka kitorang?

my beloved family..love them very much...<3

the ring ting!ting!ting!

sarung time.masa akad nikah ni aku agak kurus.so.cincin pon longgar.wuuu~:((

ops..18SX..LOLOLOL;p

this man successfully wins my heart


--THE END ALBUM NIKAH--

4 comments:

  1. husna... cantiklah make up tu....
    wah... tetiba rasa tak sabar nak kahwin... hehehe

    ReplyDelete
  2. sgt cntek... hehe... smoga berbahgia..

    ReplyDelete
  3. miss sunshine::pasni turn hana plak kena make up..mesti lg gorgeous n stunning..:)

    cikpingu::thanx dear..:)

    ReplyDelete