Wednesday, January 04, 2012

++back to normal routine++



assalamualaikum...

rindunya nak guna internet yang berkelajuan tinggi..lega bila balik ipoh aku dah bole main click je terus keluar apa2 carian yang kita nak..nak hapdet blog pon mudah..kalo kat putrajaya aku lebih banyak guna internet mobile which is way slower than streamyx..kadang2 tu tension aku dibuatnya.huhu.tu yang jarang2 ada entry baru kat blog.

esok bermulalah tanggungjawab aku sebagai guru..tsskkk...tssskkk...:((sian encik suami kena tinggal kat putrajaya.jadinya banyak benda aku dah buatkan siap2 untuk dia.iron baju untuk 2 minggu terus.(weekend ni ada LADP)
then masakkan apa2 yang bole dia panaskan lepas ni.untuk harini dia mintak aku buatkan maggie goreng jek.how easy it is.ceh!cakap nak berlagak jek kan.hehehe.tapi memang betul.maggie goreng sangat simple untuk disediakan n tahan lama.so, esok encik suami cuma perlu panaskan jek before g keje.itu pon kalo dia sempat buatlah..yela..selama sebulan lebih pagi2 aku yang sediakan semua.dari pakaian keje,air minuman sampailah ke bekal nak bawak g spital.kompem lepas ni encik suami akan kelam kabut sikit sementara nak dapat rhythm yang betul.heheheheh.takpe..pelan2 ye bang..lama2 biasa balik lah..;p

aku pon tak sure samada aku ready ke tak nak g sekolah esok..rasa berat jek.hehe.malas sebab lama sangat cuti.tapi keje tetap menjadi tanggungjawab utama.azam tahun baru ni:

nak kurangkan garang sebab orang pregnant tak elok marah2.teheee~
nak lebih sistematik dalam apa jua keje sekalipon..semoga tahun 2012 ni aku lebih sukses.yeaahh!semangat!!jom tido~mengantuk.....

kat kaki ada nota::
aku rasa bersyukur sangat dapat suami yang sangat penyayang.harap2 berkekalan macamtu selamanya..amin~terima kasih ya Allah..:))

2 comments:

  1. husna... kita rindu suami kita....
    macam mana ni....? tiap2 hari nangis...

    ReplyDelete