Wednesday, July 25, 2012

++bz memanjang!!hah,rasakan!++

Assalamualaikum.. 

Makin bz rasanya hidup aku lately. Si kecik tu bukan main susah lagi nak tidokan dia.. slagi dia tak tido slagi tu aku tak boleh nak buat keje.. sometimes aku biarkan je dia merengek rengek sebab dia ni jenis yang tak boleh letak untuk main sengsorang.. kena ada orang teman or dukung dia baru senyap.. susah la kalau macamni.. orang mengasuh pun susah nak jaga dia.. aiyoo.. ni baru anak sorang..dah kelam kabut semacam..kalau dua tiga orang macamanalah gamaknya.. huisyh!! Takleh daku nak imejin.. hew hew.! 
cabaran tuh!! ~

Anak dan encik suami dah tido.. Aku je sebok update blog guna enset ..actually aku baru je lepas masak nasi goreng untuk sahur nanti since suami request nak makan yang tu je.. tido memang tak kan cukup buat masa skang sementara nak tunggu dia besar sikit..huhu. 

Alhamdulillah.. syukur sangat dapat suami yang memahami dan prihatin. Kengkadang tu aku kesian sangat kat encik suami sebab tak dapat layan dia dengan sempurna since kena layan Baby at the same time..I mean makan minum suami macam agak kureng sikit .apa2 pon aku cuba buat yang terbaik untuk suami dan baby H.. 
Barulah dapat bentuk keluarga bahagia..hehe. 

K lah.. tu je nak luah.. 
Nak tido dulu.. 
Good nite peeps.. 
Selamat berpuasa!! 

2 comments:

  1. Ishk... tak boleh bayangkan nk jaga baby sorang2 nnti.. huhu

    ReplyDelete
  2. 2 la kn.. aiseymennn..nmpk gaya tggu anak bsr bru nk tmbh sorg lg..

    ReplyDelete