Wednesday, July 18, 2012

++cranky baby++

Assalamualaikum..

Susahnya nk cari masa terluang untuk update blog.. huhu. Ni pon curi2 masa update pakai fon.Lepas je habis tempoh berpantang, baby jadi cranky sangat.. sikit2 nak meragam..adoiyai.sebelum abis, ni nak dengar suara pon susah. as a momma memang aku tak patut merungut since ini memang tanggungjawab aku..tapi tulah,, penatnya ya Allah.. 

Berat badan makin menyusut and now berat sama dengan waktu aku belum kawin dulu2..semua ni hasil daripada berjaga malam. oleh sebab baby meragam dan susah aku nak buat keje siang2,kami terpaksa beli buaian..ingatkan ada buaian lena la dia tido dalam tu. Rupa2nya tak jugak.. bila enjut je buai tu memang dia pejam mata and tido. Elok je aku lepas enjutan tu mula lah dia asah vokal..huahuahua.

Baru aku sedar bukan senang nak besarkan anak. Macam2 ragam kita layankan.anak kan amanah Allah.. macamtu jugaklah mak ayah kita kena tempuh untuk besarkan kita..

Sekian.. 


2 comments:

  1. semua insan yg akan bergelar ibu bkl merasainya kan husna..nanti giliran mia lak..

    ReplyDelete
  2. husna..bby org pn mcm tu..lpas je buaian trus die nangis blik..last2 ayh org blikan die buai elektrik..bru la senang n lme die tdo..

    ReplyDelete