Thursday, January 03, 2013

++macam2 dalam satu entry.sila jangan jadi macam2 lepas baca++

assalamualaikum...

setiap kali nak taip new entry mesti diselubungi rasa bersalah sebab jarang sangat nak update blog.tak aktif macam dulu dah..bukan apa,rasanya time cuti ni kurang sikit cerita-cerita menarik kot.tu yang malas nak cite2 kat sini. aku tengok rata2 ambil kesempatan waktu cuti sekolah ni untuk g holiday.aku?????oh.holiday di simpang pulai ajaaa~actually rasa agak down sebab cuti sekolah baru ni takde cuti2 malaysia sangat..wuuuu...wuuuu...wuuuu...='(

oh.berkenaan dengan reader yang ada tanya aku pasal mana nak beli produk nour ain skin care tu boleh lah email kat cek naa..husnanerra@yahoo.com
nanti cek habaq kat mana cek dapat benda alah tu...insyaAllah dijamin cepat dan efisyen servisnya.hehehe.:))

lepas 53 hari bercuti rasa kekok plak nak cakap depan budak2..selalu cakap dengan Haiqal jek.muahaha! rasa macam ada jongkong emas berketul2 dalam mulut.(kan best kalau cakap je keluar emas.takyah susah2 g poh king kong or habib.LOL)
tahun ni pastinya tahun yang paling menarik untuk aku sebab tahun ni aku diamanahkan untuk memegang kelas TAHUN 1.oh yeahhh! seronok bukan???!bunyinya macam ayat sedapkan hati.ok.fine.memang pon. untuk 2 minggu pertama ni murid2 memang takde waktu P&P normal kerana mereka perlu menjalani program transisi sampai hari jumaat minggu depan. korang jangan heran kalau blog aku tetiba je bertukar menjadi blog ilmiah pasni.haha! dalam kepala otak aku ni dah plan macam2 untuk anak2 murid tersayang. mana tau BBM yang aku buat boleh share2 kat sini..sedikit sebanyak ada perkongsian boleh dibuat.ecewah!

tahun ni aku gunakan fail untuk buat lesson plan.memang sangat2 suka!credit to administrators of the school..tu yang berkobar2 nak g sekolah harini.hehehe.aku memang suka sangat tengok benda2 colourful..even aku guna buku rekod pengajaran sebelum ni pon,habis aku lukis and warna2 kat dalam tu.memang cikgu seni la sesangat kaann~

nah!lama tak tempek gambar budak tembam neh..makin hari makin panjang akal dia..agaknya cuti lama sangat kot.so most of his time memang diperabihkan dengan mengadap muka aku je 24/7..so, harini apa lagi buat perangai lah dia kat rumah baby sitter..adoi..kesian kat kak imah and abang latef. :((
kalau kat rumah pon aku kena sentiasa ada before his eyes..kalau dia tak nampak je muka aku mula lah dia kalut p dapur..kat situ je mama dia selalu p pon. credit to mummy ola for this lovely pics.taken at the chicken rice shop, tesco.

p/s:
perasan tak aku guna word menjalani kat dalam one of the paragraphs above.haha.rasa macam nak buat karangan untuk UPSR jek..hihihiks~ kalau tak nampak sila gosok mata patblas kali and cari sampai dapat.ok.bai!



No comments:

Post a Comment