Sunday, January 06, 2013

++murah rezeki++

Assalamualaikum..

minggu pertama persekolahan memang agak haru biru..skang ni budak kecik (muhammad haiqal ) ni pandai tau.aku kena tunggu dia bangun tido baru boleh g sekolah.kalau angkat dia cemtu jek mula lah nanti bad mood all day kat rumah pengasuh.kesian kak imah nanti kena hadap dia cranky.dahla skang vokal makin kuat..hahaha!

so far budak2 kelas aku macam ok sikit..cuma ada sorang budak tu macam agak special..her articulation memang out langsung.kalau dia bercakap memang kita tak faham..cara dia berjalan pon kita boleh agak yang dia ada problem..kesian plan aku nengok.but fyi, she's very cute and sweet..:))
skang ni takde streaming lagi untuk kelas2.start selasa sampai khamis ada ujian diagnostik untuk bm, bi and math.then they will be placed at the class based on their performance..

kalau siapa yang mengikuti blog aku dari mula mesti akan perasan yang aku memang suka akan seni.tak kisahla seni lukis, seni tarian, seni muzik..blaa..blaa..bla..asalkan yang bersangkut paut dengan seni memang akan jadik feveret aku.hehehe.this year aku sekali lagi ditugaskan untuk menjadi jurulatih action song bersama partner yang sentiasa menyokong dan melengkapi..kak nita..alhamdulillah.sangat seronok bekerjasama dengan dia.:)) bercerita pasal seni ni, baru2 ni aku di offer untuk menjadi hakim pertandingan hiasan makanan kat restoren yang agak well known kat area sini.cuma aku je jarang p restoren tuh..pernah g sekali jek.p other than that, aku dapat offer untuk buat lagu sekolah..not my school ..but other school.sama2 lah kita tunggu macamana hasilnya nanti..mungkin ini yang dinamakan as murah rezeki..

mudah-mudahan 2013 membawa 1001 kebaikan dan manfaat.aminnn~

No comments:

Post a Comment