Saturday, October 11, 2014

++sakit mata++

Assalamualaikum..

arini sepatutnya aku berada di sekolah dengan anak2 murid tersayang.tapi apakan daya, tak boleh nak bersama dengan depa sebab terkena sakit mata..huwaaaaa~!!! aku perasan sakit mata ni bermusim..kalau sorang murid kena mesti jangkit kat kawan sekali.ada juga parents yang sedia maklum anak depa sakit mata dari di rumah lagi tapi masih menghantar anak ke sekolah..alahai..seeloknya penyakit berjangkit macam sakit mata ni elok jangan datang sekolah.pergi hospital or klinik dan dapatkan mc.berehat di rumah sampai sihat. bukan apa..level sakit mata ni macam2.ada yang teruk ada yang sehari ja kena then esoknya dah baik.

jadinya bagi mengelakkan dari terkena jangkitan sakit mata ni, basuhlah tangan sekerap yang mungkin.penyakit ni boleh merebak melalui sentuhan..dulu2 aku selalu ingat yang sakit mata ni boleh berjangkit kalau kita tenung mata orang yang sakit tu. hahahah!NOOB! bila dah bersuamikan encik doktot barulah pengetahuan tentang kesihatan develop sikit demi sikit.;p 

jadinya aku takdak apa nak update sangat harini..cuma nak cerita pasal sakit mata ja...SEBABNYA AKU PON TERKENA SAKIT MATA SEKALI..sob...sob....sob...:(

No comments:

Post a Comment