Sunday, July 10, 2011

++nak raya tapi kena kawin..macamana tu???++



assalamualaikum~

harini temankan amy g kenduri kawin kawan sekolah rendah dia kat sungai rokam.mula2 agak segan gak nak g kenduri orang yang tak kenal kan.menonong plak nak makan..kang dah jadi darah daging susah tuh..mak takot nokkkss~wuuu~
nasib amy convincekan aku..kawan dia yang kawin tu menjemput semua seisi rumah..tak kira lah sape yang datang untuk menemankan amy..semuanya invited.
ahaa..lega sikit bila dia cakap macamtu.so.aku pon bersiap dengan senang hatinya.*padahal dalam hati berat gak nak g..malu seyh~*

odw nak p kenduri..

oke.gambo kat atas tu selingan je ye..hehe.
petang tadi pas g kenduri kitorang shoot g tesco.nak cari towel untuk orang2 pakatan kenduri nanti.sian dorang.penat2 buat keje kenala bagi tuala untuk lap peluh kan..unfortunately tak banyak pilihan yang tinggal.yang ada pon harga rm 5 ke atas.aiyarkkk~kalo dah beli 100 helai mau terbang duit aku weyh.huhuhu.
dah jalan2 terasa dahaga plak.lepak jap minum2 kat foodcourt.masing2 masa tu semua dok bayang nak g shopping raya kat sogo.aku plak...dalam dilemma.memang niat di hati nak join kawan2 bershopping untuk raya.tapi apa kan daya..banyak lagi duit nak guna untuk beli barang2 nak kawin.hurmmm..down arrr..kiranya taun ni last aku beraya as a bujang.lepas ni kena raya dengan suami plak.huhu.
harap2 takde berebut nak balik raya kat mana pas kawin nanti.
mujurlah kampung bakal suami dekat ngan kedah.area penang je.so.takde hal kalo setakat nak balik hari ke ape ke...ape2 pon kena pandai membahagikan masa.so.dua2 akan merasa...:)

eh2.macam dah melalut nau aku arini.ok lah..nak sambung kemas barang malam ni..dahla esok nak g berkursus.demn!T__T
orang lain cuti aku plak kena g kursus.ampess la..rugi cuti i~wuuu...wuuuu..wuu..

babai semua...take care..
thanks for reading this entry.:))

1 comment:

  1. sayuu nye..... nanti ko dah jadi milik suami na.....masih adekah ruang utk kita seperti skang...hukhukk... mood tetibe terusik.. sentiase mendoakan yang terbaik utk ko na...aku pesan kat mama kad ko nnt sampai umah kkb,mama kate "baguslah husna...tak lama tu lepas raya kendurinye..:)"

    ReplyDelete