Sunday, July 03, 2011

++semakin nak kawin, semakin kuat dugaan++


assalamualaikum~

lately aku rasa sangat tertekan.banyak perkara yang terjadi tanpa kerelaan ku.kalau la aku punya kuasa.dah lama apa yang aku nak jadi kepunyaan.hurmmm...angan2 tinggal angan2..ntah bila kan jadi kenyataan. kadang2 Allah berikan kita jodoh yang berlainan ciri2 dari apa yang kita idamkan selama ni..sebab apa???kerana Allah mahu memberi peluang kepada kita untuk saling melengkapi kelemahan atau kekurangan yang ada pada pasangan dan diri kita sendiri.

ya Allah..begitu kuat dugaan-Mu padaku..
makin ku pendam..hati makin sakit..makin tak gembira..memang pada waktu2 macamni aku tak patut merungut.tapi aku harus luahkan kerana aku tak mahu menjadi orang yang menipu diri sendiri...atau...lebih dikenali sebagai HIPOKRIT...kebenaran perlu dijelaskan untuk kebaikan bersama di kemudian hari..kuatkan semangatku ya Allah untuk berhadapan dengannya dan meluahkan segala yang terbuku dalam isi hati.kerana aku tak sanggup untuk menyimpannya lagi ya Allah~

kat kaki ada nota::
sentiasa berdoa agar Allah tetapkan hatiku dan hatinya...amminnn~

4 comments:

  1. sabar cyg...
    tu sume dugaan...
    kuatkn hati yea..:)
    i'll pray 4 ur happiness..:)

    ReplyDelete
  2. Husna kenapa ni? Jangan stress macamni... Allah turunkan dugaan ni, tapi DIA tau husna boleh menghadapinya... Sabar husna... moga Allah beri kekuatan pada Husna nak tempuhinya... ok dear... ^_^

    ReplyDelete
  3. Memang macam tu .. lagi dekat nak bersatu , lagi kuat dugaannya ... bila dah kawin nanti , macam2 dugaan bakal menyusul .. moga tabah , kuat dan cari solution yang terbaik. Jangan cepat give up ya... itu semua lumrah hidup

    ReplyDelete
  4. ana::thanx dear...:))

    miss sunshine::biasalah...bila ada perkara yg kita tak sebulu mula lah rasa tak puas hati.huhuhu.dear..nak no fon plz..

    yanti isa::hampir give up..nasib baik ada teman baik yg sentiasa ada bersama setiap kali bersedih and perlukan someone untuk meluahkan rasa.neway.thanx for da advise.really appreciate it..

    ReplyDelete