Thursday, June 30, 2011

++open day++


assalamualaikum~

ngah sakit hidung masa dok taip entry neh.simptom2 nak dapat selsema sebab bersin tak henti2.tension jek..janganla demam time2 gini.dahla esok sekolah buat open day.aku memang tak sabar nak jumpa ngan parents murid-murid aku.nahaslah korang esok!!!hakhakhak!akan ku ceritakan fe'el masing2 untuk pengetahuan mak bapak masing2.hihihi.;p
memang aku kaki 'retort'.nape??tak puas hati?meh sini lawan gusti tangan.ade brannn derrr???

MySpace

harini aku puas hati bila kelas yang paling kecoh n bising berjaya dijinakkan.aku buat2 rakam gelagat dorang sepanjang waktu mengajar.konon2 video tu nanti nak tunjuk kat parents masing2 masa hari terbuka esok.banyak benda yang nak diperkatakan dengan mak bapak murid-murid aku.satu benda yang merisaukan aku bila anak2 tak buat kerja sekolah.pastu dalam kelas banyak main.iskkk.memang nak kena lastik je bebudak tuh.nasib cikgu ni jenis yang cool even kadang2 tak tahan tu meletup gak.haha!

hurrmmm..esok nak pakai baju ape ye??
tanak menampakkan aku cikgu muda.sebab selalu parents yang aku cakap, 
"alahai....mudanya cikgu..patutla budak2 cakap macam kakak2 je.."

waddefish....T__T

kadang2 tu ade yang panggil aku akak.memang nak kena sekeh secara percuma..ape?rupa aku takde nampak macam cikgu ke??
abis nampak macam rupa ape??ce citer...ce citer...



 awww..esok nak pakai vogue da vasss gitu..jangan jelossss.babai!!!:D

thanx for reading this entry..:)

No comments:

Post a Comment