Saturday, June 25, 2011

++tahniah rumah hijau!:D++


assalamualaikum~

alhamdulillah..akhirnya acara sukan tahunan dah habis.legaaa~
walaupon secara kasarnya perjalanan hari sukan kali ni agak kelam kabut.tapi aku tetap nak ucap tahniah kepada guru2 dan semua yang terlibat dalam menjayakan hari sukan pada tahun ni.(eceh.cakap pon macam nak ikot dalam skrip.muahahah!) mentang2 jadi emcee harini dengan kak nita.tetiba plak cakap jadi  formal.booooorrrrinngggg~BOO husna!!first time jadi emcee rasa macam hampehh je aku cakap arini.insyaAllah tahun hadapan kalo diberi peluang sekali lagi.teheee~

ok.dah tune.
dalam previous entry aku ada mention pasal rumah aku berada dalam kedudukan tercorot kan???ahaa..memang sampai ke hari ni pon kedudukan tak berubah.haha!tapi takpe.at least terubat sikit duka lara cikgu2 n murid2 sebab dalam acara perbarisan rumah sukan, rumah HIJAU MENANG! tak sia2 cikgu2 rumah hijau bertungkus lumus membuat persiapan.:))

malangnya, aku takde gambar nak di upload kat sini.sebab meja pengacara jauh sikit dari tempat acara.nak tangkap gambar pon kompem tak clear.
k lah.tu je nak cite untuk hari ni.ngantuk.
gtg.babai~

thanx for reading this entry.



2 comments:

  1. azirul::maskot?kena tunggu cikgu skolah upload gambo kt fesbuk baru boleh masukkan kt dlm blog:)

    ReplyDelete