Sunday, June 05, 2011

++kenduri deli part 2++


assalamualaikum semua~

harap korang tak kesah aku sambung cite kenduri deli n zue.hehehehe.(macamla ada orang dok baca blog aku kan???!) -___-

aku tengok rata2 orang yang kawin bulan jun kan, guna warna merah or hijau as a wedding theme.agaknya merah tu melambangkan warrior n hijau tu ketenangan dalam perkahwinan.eceh!pandai jek aku mereka-reka maksud disebalik tema.tehee~tai pu chi.;p

hah.nak tengok gambo kawin deli?
lai2..meh sini meh..

banner yang menjadi petunjuk untuk g rumah pengantin

elok je sampai rumah deli terus amik gambo buat kenangan.

besaq tak hadiah aku pegang??hahaha!malam before g kenduri sempat lagi g cari hadiah ngan kawan2.

with my dearest roomates.dari kanan:nuri n ika..

burn (yang pakai spek itam) n adik dia jadi photographer rasmi sepanjang majlis akad nikah n persandingan.

elok je kitorang sampai tengok2 pengantin lelaki dah readi nak berarak jemput pengantin perempuan dah.langkah kanan!hehe.chup!korang perasan something tak?

hahaha.kebetulan warna baju aku aritu sama ngan warna baju pengantin.merah aummmm!ahaksss!!!

pelamin yang simple tapi cantik..merah putih memang pilihan warna yang menarik untuk hari perkahwinan.:))

sweet kan??meja santapan pengantin dihiasi dengan ros merah.memang unik.

dua2 pengantin berkulit cerah.ngam sangat bila pakai baju warna merah.i loike!

ngan rakan2 sebilik masa belajar kat maktab dulu.miss u girls!uhuks2..

rakan-rakan perempuan yang datang haritu..sepatutnya ada 6 orang.tapi sorang takleh nak datang sebab dia ada hal.jadinya,yang ada cuma kami berlima termasuk aku.

menyempat je amik gambo kat cermin besaq.hehehe.ini adalah aktiviti wajib hokey!

bergambar dengan pengantin perempuan.
bersama classmates.rinduuu!!

disebabkan aku pakai baju merah, jadinya aku kena duduk tengah.hahaha.

aku paling suka pix ni..nampak nau kami semua ni ayu2 belaka.kahkah!sila jangan jeleshhh~;p

lepas penat amik gambo..sesi makan2 plak.comelnya goody bag..

encik budi yang bakal berkahwin bulan 11 ni..:))

bergamba ngan mak pengantin lelaki sebelum balik..she is really nice n lembut orangnya..jumpa lagi ye umi..:)

all in all, kami sangat happy dapat berkumpul sama-sama di kelantan.even waktu sangat terhad.but setiap saat yang ada tu dihargai dengan sebaiknya.

alhamdulillah..semuanya dah selesai.diharap perjalanan kenduri aku bulan 9 ni pon berjalan dengan lancar.insyaAllah~

thanx for reading this entry..:)
babai!!

kat kaki ada nota::
thanx to cik wani sebab amik gambo sepanjang perkahwinan tu.at least ade gak kenangan sesama kite...:)

2 comments:

  1. best kan dapat jumpa kawan2 masa kenduri... macam reunion pulak... tapi kitorang haritu, tak ramai dapat dtg kenduri ayu... huhu...

    ReplyDelete
  2. miss sunshine::sgt best!:)) cuma ada beberapa org je yg tak dpt datang sbb ada komitmen lain yg takleh nk dielak.maybe kenduri ayu buat ari jumaat.sbb tu susah sikit org nak turun or time tu maybe ramai yg ada kenduri kat tempat lain..takpela..at least hana ada masa hari gembira dorang.pasni ur turn plak..:))

    ReplyDelete