Monday, June 13, 2011

++jangan lupakan kami di sini ye..++

 
assalamualaikum~

penatnya..baru je sampai dari sekolah..arini kena g sekolah sorang2 sebab cik amy bercuti arini.dia selamat sampai dari mekah semalam pukul 3 pagi.alhamdulillah..anak-beranak semua sihat.seronok aku tengok muka dorang happy.n da most important thing amy looks really fine compared to before she went to umrah.
memang ada hikmah g tempat suci.moga segala apa yang dihajati tercapai...amiinn~:))

pagi tadi masa perhimpunan aku dapat berita yang sangat mengejutkan which is my current headmaster akan berpindah ke sekolah lain.terkejut sangat bila dapat tau..wuaaa!!!macam tak percaya jek. guru besar yang bakal menggantikan tempat dia adalah seorang ustaz yang baru berusia 41 tahun.*mudanya* SIGH~ sedih sangat dia nak pindah sebab dengan dia aku dapat banyak peluang untuk mengendalikan itu ini dalam masa kurang dari 6 bulan berkhidmat kat sekolah.plus, character dia tak ubah macam ayah aku.sangat cool...senang untuk dibawa berbincang..dipendekkan cerita bekerja dengan dia takde tekanan langsung.serius weh.itu yang membuatkan aku lebih sayangkan job aku sebagai seorang guru.tapi sayang...orang yang cemerlang dan banyak memberi sokongan dalam menaikkan nama sekolah terpaksa jua berpindah.

dalam kepala otak asik terfikir jek..

"agaknya macamanala keadaan action song lepas ni..hurmmm..."

serius takleh nak bayang..please do not get me wrong ok..yelah..kadang2 pemikiran seorang ustaz tak sama dengan pemikiran seorang guru bahasa inggeris.err..do u get what i mean??



harap sangat guru besar yang bakal menggantikan guru besar aku sekarang ni orangnya jenis yang senang untuk bekerjasama, berdedikasi, mesra pemimpin-dipimpin n yang paling penting boleh 'in' ngan semua cikgu kat sekolah ni..

sekian, thanx for reading this entry..
babai..:D

No comments:

Post a Comment