Wednesday, June 22, 2011

++jiwa semakin tenang++

assalamualaikum~
pagi tadi ada sukaneka kat sekolah.for da very 1st time aku pakai baju PJ ala2 nak mengajar PJ pada waktu sekolah..hikkkss..i loike~!rasa macam boleh melangkah seluas-luasnya.*tak senonoh nokks*

since hal semalam yang betul2 menyedihkan aku.arini aku let go semua perasaan tu dan menumpukan perhatian terhadap hari sukan sabtu ni.bila dah sibuk, kita takkan sempat untuk fikir hal2 remeh yang boleh menyesakkan kepala otak yang sememangnya dah semak.eh.apeakumerepeknih??(sila baca dengan senafas je) tapi sungguh~it really works bebeh.aku tak teringat pon pasal masalah malam tadi.jiwa tenang wohh.henset aku tinggal je kat dalam staffroom.malas nak tengok.
he tried to call me few times just now.but i have to reject all of it sampaikan dia call cik amy untuk bertanyakan tentang aku.
ntahla..aku rasa better aku diamkan diri je kot.malas ah nak cakap banyak2.baik aku tenangkan hati dengan melakukan perkara2 yang aku suka.contohnya macam skang.BERBLOGGING!!!yeah.it helps to decrease my sadness.yippee~:))
let me get better in time.itu yang sebaiknya..
oklah.tanak cakap pasal ni lagi.
bye.


2 comments:

  1. betul tu husna... tok sah duk pikir sangat masalah tu... jom kita enjoy!!! hihihi... ^_^

    ReplyDelete
  2. miss sunshine::this is why i love u even more hun..:) sbb hana mmg memahami..:)

    ReplyDelete