Saturday, June 18, 2011

++petugas tidur-tidur++

 
assalamualaikum~

 punyalah sedap tido petang tadi sampai encik ilebiu call banyak kali pon tak sedar..*buat2 tak sedar.hikkss..;p*
semalam tido lambat..kiranya aku nak balas dendam tido tak cukup untuk malam tadi punyalah.cepat benau masa berlalu...tau2 je skank ni dah pukul 8 lebih which means aku ada masa beberapa minit n jam je lagi untuk g sekolah.huhuhu.malam ni aku dah start bertugas untuk jadi watcher budak2.

bangun je dari tido terus call encik ilebiu..mood orang bangun tido memang agak unstable sikit.jadinya jangan nak main2 time neh.free2 je ko kena fire kang.bhahahahaha!!!masak ko!!!
before end up our conversation aku sempat suh dia sampaikan salam kat family dia..boleh plak time2 aku mamai2 bangun tido dia suruh aku sebut nama ahli keluarga dia sorang2..sebab menurut beliau..*beliau la sangat kan* kat rumah dia ada ramai...termasuk sekali ngan kucing..

ate..kucing tu boleh plak jawab salam kan?kan??GRrrrrrr~
-sabo jelaa...T__T-
fikiran aku masih lagi teringat pasal majlis tengahari tadi..i cried like hell u know!abis hilang keayuan muka.hohoho.first time aku nangis macamtu kat sekolah.i dun know...sir rustam affendy memang meninggalkan impak yang besar kat sekolah.cara dia tu membuatkan semua orang rasa selesa bekerja as what i had mentioned before...he is very cool.even budak2 pon melalak masa dia nak pindah..luar biasa sungguh dia punya penangan.rasa kehilangan sangat..apa2 pon..dari jauh kami warga sekolah mendoakan yang terbaik buat beliau.

 babai..
thanks for reading this entry..
 

No comments:

Post a Comment