Saturday, June 11, 2011

++tak sangka menang...huhuhu++

assalamualaikum~
lama plak rasanya tak hapdet blog..aku ni macamnila..bila ada banyak masa kat rumah dok sibuk buat benda lain..kalo on9 pon dok 'ghalit' baca blog orang...sendiri punya tanak update.apa raaa...

sambil menaip entry nih..sambil tersengih-sengih depan laptop macam kerang busuk mengenangkan peristiwa malam tadi..
tengahari semalam my bff ajak p dinner ngan dia kat holiday villa aloq staq..at first memang rasa segan gila nak p memandangkan yang attend majlis tu semuanya doktor..aku ni apala sangat jika nak dibandingkan dengan depa..terasa diriku begitu kecik dowh.hahaha.but u stilll can call me as cikgu doktor.;p PERASAN!!!!paaangggg~!!!*bagi sedar diri sikit* miahaha!
actually aku terlibat secara tak langsung untuk majlis malam tu..sebab aku tolong kawan2 untuk menyediakan medley lagu for da performances..that is why they wanted me to come along n joined them.hurmmm..dah rasa serba salah gila...dalam hati kalo boleh memang nak ikot, sebagai memberi sokongan moral kat my bestie a.k.a dr dena n her group nak buat persembahan.tapiiiiii.....~
anyhow, i had to ask for my parent's permission first.kesian plak nak keluar rumah tinggal mak ayah dok sibuk buat persiapan untuk tempahan nasi lemak esok pagi..dahla banyak plak tu..500 bungkus kalo tak silap..mak aih.feuuuhhhh,luckily mak aku bagi pegi.thanx mum!:D

lagi beberapa minit nak pukul 7 kami dena fetch aku kat rumah..nasib baik aku ngah ABC.senang sikit nak bergerak sana-sini.masa sampai ja kat hotel, aku dah risau..takot ada orang pertikai plak napa aku ada sekali untuk dinner even i'd informed that setiap H.O boleh bawak pasangan or sapa2 yang dia rasa nak bawak.mujuq fatin bawak adik dia sekali.at least aku ada gak geng nak bersembang kat meja bulat tu time dena n da geng buat persembahan nanti.hehehe.

perjalanan majlis tu quite ok where da mc n da co-mc were really good in handling something big like we had last night.seronok gak tengok doktor2 yang berbakat menyanyi, main alat muzik n menari.awesome gilakk~!!jangan ingat doktor ni yang jenis rambut belah 'M' ye adik2.nowadays, doctors are like models yaw~hehehe.they are as cool as super junior~errr...;)
before masuk, setiap sorang diberi nombor untuk cabutan bertuah..seperti biasa, aku memang tak bertuah.fine.dah sedia maklum pon pasal tu.tak pernah dapat satu pon dalam berpuluh-puluh cabutan bertuah yang aku pegi.hahaha!so,relax ja lahh..the time orang nak umum pemenang untuk best dress yang bertemakan denim n diamond statement, from da middle of nowhere tetiba nama aku diumumkan.
dalam hati..

"NO WAY!!!dammmmnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!matikla.."

cuak gila babeng.sebab most of the guests are doctors.aku yang sesat sorang2.eh.taklah..ada lagi sorang.hehe.fatin pon bawak adik dia..dahla juruacara dok tanya sorang2 pasal idea pakaian yang dipakai malam tu.ape aku nak jawab beb????!!!

the best way to avoid of giving wrong answers is..SMILE...n smile...orang tanya,aku sengih2.hohoho.
seriously aku rasa macam nak pakai topeng perompak time tu gak.wuuuu...wuuu...macam2 yang aku fikir dalam kepala otak..dahla si MC tu macam rajin gilak nak tanya soklan.pasal posting kat department mana..aku poster ke berapa..cer korang fikir.takkan aku nak jawab aku outsider kan???kat depan tu ada ketua kot..iskkk..i takot nokkss~

mujurlah ada sorang angel datang selamatkan aku...thank u jeshini.:))
dia yang tolong bagi jawapan kat mc tuh untuk cover malu.
how lucky i am at that time.
tidak semena-mena aku dapat hadiah untuk best dress of the night.
walhal, baju yang aku pakai malam tu hanyalah baju casual yang biasa aku pakai time keluar g outing.huhuhu.kebetulan terkena plak ngan tema.

denim = jeans

that is my style...

all in all.aku memang enjoy gilak malam tu.rasa macam aku one of them in fact i am not.hehehe.dalam hati tetap jiwa cikgu yang kental beb.
a million of thank u given to eliana rozani n da geng for being sporting n nice to me.insyaAllah..ada masa jumpa lagi.
babai.

thanx for reading this entry.

kat kaki ada nota::
ngah tunggu pokcik pian upload gambaq dinner.baru boleh tempek kat blog ni kemudian.



2 comments:

  1. husna... nak tengok gambar... pemenang best dress.. ^_^

    ReplyDelete
  2. miss sunshine::hahhaa.hana,,serius malu sgt time tuh.sbb semua org ingat kite ni doktor taw.nanti tunggu mmber update gambar kt fb org copy msuk dlm blog okeh?:)

    ReplyDelete