Thursday, June 16, 2011

++mission accomplished!!++

 
assalamualaikum~

 terasa lega boleh duduk bersantai kat meja study sambil makan cinnamon stix yang semalam punya.sedap wohhh..terbaik dari aunty anne(kedai pretzel kat jj tuh)
pas post entry ni boleh godek blog colleague aku plak..sebab dia mintak tolong macamana nak mencantikkan blog..bukan kata blog..ngan tuan blog sekali pon aku boleh cantikkan.muahahaha!!

untuk majlis perpisahan esok, aku incharge bahagian persembahan dengan partner aku yang paling ngam sekali kak nita..skang ni kalo bab2 persembahan memang dah nampak muka kami besar macam bulan mengambang.hahaha.semuanya bermula dari action song..lepas tu terus ada kesinambungan aktiviti kat sekolah.never mind.aku memang suka pon bab2 macamni..melalak ke...berlakon ke..menari ke..MY PLEASURE!!!:))

semalam semua guru dijemput ke majlis makan malam kat hotel hillcity sempena perpindahan guru besar ke sekolah lain starting from next week.bila dia bagi ucapan aku mesti tunduk je..takleh nak tengok muka dia.sedih..teringat plak kat ayah sendiri...both of them are look alike and have same character which is super duper cool.:)
tapi takpe..tugas sebagai seorang pegawai kerajaan macamtulah..harus akur arahan pihak atasan.best of luck sir..

persembahan dah settle before balik tadi.aku pon taktau macamana aku boleh dapat idea untuk buat ala2 choral speaking.lepas dapat idea...aku n kak nita berbincang untuk dapatkan outcome yang lebih menarik..dan hasilnya memang sangat2 tak disangka..i loike!!love u girls..!!:)

kat kaki ada nota::
mission sekolah dan 'mission' aku arini kedua-duanya accomplish.hehehehe.

No comments:

Post a Comment