Wednesday, June 22, 2011

++im not pregnant ok!++

 assalamualaikum~
sebelum tu aku nak jerit kuat2 kat sini (even takde orang pon kesah aku nak buat ape.hehe)

"I HATE DURIANNNNNNN!!!!!!"

kerana durian badan binasa.

asal teringat je cite petang tadi aku mesti rasa nak tergelak n at da same time macam nak sekeh2 orang pon ade.dusyh!nah,amik ko sebijik penumbuk kat bantal!
alkisahnya..~
petang tadi aku g pasar malam dengan cik amy..sesaje je pegi.walhal masing2 dah boncet, kekenyangan makan kat oldtown.hehe.mana taknya, sekali beli makanan macam nak makan 4 orang. extra soup, air 4 gelas, dengan dumpling semangkuk.setiap kali g pasar malam mesti pening nak beli ape..sebesar-besar pasar malam tu aku taktau nak beli makanan..bukan aku je, cik amy pon macamtu gak.dia cuma beli lempeng yang berharga 50sen sebanyak 2 keping.haha.aku??
masih pening nak beli ape.peace~ ^_____^

aku ada masalah besar setiap kali nak pegi pasar malam.jiwaku dan hidungku terpaksa berperang dengan bau durian yang tersangatlah menusuk kalbu.BUSUK macam @&^#^@^!
kadang2 aku kagum dengan orang yang boleh makan durian dengan lahapnya sebab aku sendiri tak mampu nak berbuat demikian.huhu.pity me..:((
disebabkan bau yang busuk tuh, aku jadi pening n mual2.terasa macam nak muntah sepanjang jalan kat pasar malam.seksanya! cik amy tanya nak beli itu..aku cakap tanak..then dia tanya nak beli ini..still jawab tanak.aku cuma jawab aku nak muntah n nak cari something yang boleh mengurangkan rasa mual aku.
pastu singgah la kat satu gerai yang jual pelbagai jenis air..mulanya aku tanak beli air..pastu amy cakap macamni..

"masam2 la elok untuk hilangkan rasa nak muntah..."

tetiba pakcik yang jual air tu menyampuk..

"dia tak elok minum air masam2.sebab dia dah kurus..kang lagi kurus plak."

ewah pakcik...terima kasihla sebab bagi pandangan free tuh.

"pakcik..kawan saya ni nak muntah..elok le kalo minum air masam2.boleh hilang rasa loya nak muntah"

tak semena-mena pakcik tu senyum..dalam hati  (pehal ngan orang tua neh?)

"haa..kalo rasa nak muntah elok le minum air masam2..biasalah tu..awal2 mengandung memang akan rasa macamtu.."

hah????!!ape???? aku seolah2 macam tak caya ape yang aku baru dengar.

"eh.takde pape..pakcik silap.." selamber je pakcik tu jawab.dia macam dah malu2 pasal dia silap cakap.mesti dia ingat aku meloya sebab mengandung dan sewaktu dengannya.kahkahkahkah!!in fact, im not.heee...:D
 at da same time aku dah menyumpah2 kat durian dalam hati.demm ko durian..pasal ko lah orang tu ingat aku ngandung tau tak.isk.

takpe pakcik lebai.saya maafkan pakcik atas ke 'noob' an anda..hehe.nak buat macamana kan..fyi.bukan semua benda berkaitan meloya adalah disebabkan mengandung ok.n da most important thing I AM NOT PREGNANT..tunggulah saya kawin dulu ye pakcik.pas ngandung nanti, saya g gerai pakcik lagi ye.;p

the end of da story.

thanx for reading this entry.
babai~

4 comments:

  1. husna.. kita pun tak suka bau durian... kalaulah durian tu takde bau, dah lame kita makan durian dengan lahapnya... punyelah tak suka bau durian, sampai makan durian pun dengan sudu.. sebab tak nak lekat bau kat tangan... budak2 kelas selalu gelakkan dulu... ^_^

    ReplyDelete
  2. miss sunshine::ahahah.at least boleh gak makan durian..dulu kite pernah try makan durian.tapi nak termuntah.pasal isi durian tu mcm ade bulu2 lembik.huhuhu.

    ReplyDelete
  3. kesiannya... tapi kita serupa gak... alah tul bila bau durian... mula lah nak bluueekk... tapi yg best bila masa ngandung anak 1st.. tetiba teringin sgt... dah leh mkn sket2 skrg ni... tapi cari durian yg xder bau... ada bau gak tapi cam x dapat detect bau tu... hahaha...

    ReplyDelete
  4. shila:hahah.menarik...:)
    agak2nya time saya pregant betul2 nnti baru ada feeling nak makan durian kan..who knows rite?

    ReplyDelete