Tuesday, June 14, 2011

++kem minda rabbani++

 
assalamualaikum~

lepas abis kelas pukul 1 semua guru kena g mesyuarat.masa awal pemberitahuan tu, aku dah agak dah, ni mesti ada kena mengena dengan kem minda rabbani or nama manjanya kem ibadah.saje je letak nama ala2 sedap sikit.bila orang tanya pasni dengan bangganya korang boleh jawab cenggini...
"eh. sekolah ko dah buat kem ibadat ke belum piah?

"tak mainla kem ibadah..kitorang buat kem minda rabbani..taun depan kem minda inteam..pastu kem minda raihan ke plak..."
e'eh.over taw!gurau je~:))
ahaa..glemer sikit nak menyebutnya nanti.bhahah!

before mesyuarat semua guru diberi kertas yang mengandungi tugasan setiap guru sepanjang berlangsungnya kem tersebut..dannnnnnn...seperti yang kujangka juga namaku ada di bahagian petugas malam (maknanya tido kat sekolah la bai) semua cikgu bujang baik cikgu perempuan dan cikgu laki kena bermalam di sekolah hujung minggu ni untuk mengawasi pergerakan budak2.

actually aku tak kesah pon nama aku ada untuk tido di sekolah..lagipon aku takde tanggungjawab pape lagi.why not kan??seronok what..:))*ayat sedapkan hati.teheee~* but serious aku betul2 tak kesah pon.saya suka camping..!

cuma ape yang aku kesah..aku takot budak2 yang jaga cikgu nanti pasai cikgu2 depa ni kuat tidoq.kahkahkah!naya!!!;p


kat kaki ada nota::
--kem minda al-husna.pastu pengasasnya kena sentiasa pakai jubah,macamni..--



4 comments:

  1. So far student kat Perak cmner ye? nak banding dengan student kat teregganu masa pratikum dulu?

    ReplyDelete
  2. hi nice blog.. sy folo awk sudi2lah kiranya menjengah blog sy.

    http://shykin.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. miss sunshine::student kt sini mmg lambat skit as compared to ganu students.skolah kampung kn..masalah disiplin tu benda biasa kt sini..budak2 sini agak daring sikit.rindunya kat terengganu~!!!

    ReplyDelete
  4. shykin::halu~insyaAllah..akan drop by nnt..:)

    ReplyDelete