Sunday, December 25, 2011

++dah lepas++



assalamualaikum...

aritu aku ada cakap kawan2 encik suami nak datang rumah kan?alhamdulillah...semuanya berjalan dengan lancar.tetamu pon suka dengan food yang dimasak.syukur..first time masak banyak2..aku cuma biasa masak untuk kengkawan n kat rumah jek.menu untuk malam tu pon simple...bihun sup n mee goreng basah.:))
ada amik gambar tapi dalam enset encik suami...dahla enset dia tak mesra alam.tak boleh nak main bluetooth ngan sebarang enset.cuma ngan geng tepon sejenis jek.sebab tu awal2 lagi aku ban beli iphone.tak minat!;p

oh ya!!!kek batik yang dirancang nak buat tu pon menjadik dengan jayanya..hehehe.last2 encik suami makan lagi banyak dari tetamu.nasib buat satu tray yang boleh tahan besar.so.ada lagi balance habuan untuk dia makan waktu santai2..
lepas je buat makan2 kat rumah encik suami jadi bersemangat lebih nak beli barang2 rumah.bukan apa bila orang ramai2 datang rumah susah gak kalo household masih ada yang belum mencukupi.semalam sempat borong set sudu,garfu, n soup spoon..n ada gak survey2 kuali baru...susahlah kat rumah ni cuma ada satu kuali boleh tahan besar n dua periuk.jenuh nak kerap2 basuh setiap kali nak guna untuk tujuan berbeza.lama2 haus tangan aku dibuatnya..huhuhuhuhu..

encik suami macam makin seronok plak bila kawan2 datang rumah n puji masakan isteri.alamatnya lagi seronok dia nak menjemput kengkawan dia datang rumah pasni.errrkk~mampuih~!!ahahah!well.actually aku tak kisah pon..rumah kami sentiasa terbuka untuk tetamu yang datang.:D
best kalo ada orang kat rumah.meriah sikit.yelah..biasanya pon aku dok sorang2 je kat rumah..encik suami pegi keje waktu matahari tak naik lagi..balik nak dekat bulan timbul.hewww~sabar jela..adatlah tu kannnn...kita sebagai isteri memang kena faham keje dia macamana.

lepas ni nak ajak2 kawan2 sendiri plak datang.pekena nasi ayam ke...lama sungguh tak buat.rindu ngan kengkawan semua terutamanya kawan2 serumah..huhuhu.cik loy,cik amy, cik nuri, cik ika, cik wanie, n cik mira.semua masih cik lagi.jelesh aku!;p
kawan2.once u are free nanti inform eh.boleh set date n time bila nak buat makan2..hehehe.

2 comments:

  1. ya Allah...!! na...bila cakap pasai nasi ayam ni betui2 wat aku terliuurrr..ahaha..:D good job na mesti banggae.fakhri tu ha..hihihii....(^^,) insya Allah..ant. cita2 aku nak jengok ko kat putrajaya tu.:)

    ReplyDelete
  2. nasi ayam dah improve taw.hehehehe.maila loy...boleh story mory ngan ko.rindu sangat time kte kt rumah sewa dulu..

    ReplyDelete