Sunday, December 25, 2011

++dominos pizza untuk si loner++



assalamualaikum...

malasnya nak buat keje arini..banyak benda yang aku biasa buat pagi2 aku buat derk jek...takde mood ah.bangun pagi je suara dah seakan-akan suara angsa (angsa lagi sedap kot) huh!T__T
2,3 pas aku baik demam aku diserang sakit tekak n batuk2.kesian kan..?tak abis2 sakit nak dekat2 buka sekolah.maybe saja nak mintak perhatian lebih dari encik suami kot.;p

dari semalam aku macam teringin nak makan dominos pizza.tapi disebabkan tengahari tu aku bantai makan nasi terlajak rasa kenyang tu sampai ke malam..semua ni salah iklan kat tv.demmm~aku terpengaruh dengan cheese burst yang diwar2 kan tu.dahla aku ni jenis yang gila cheese.ape lagi semalam lepas tengok iklan tu terus buat2 tanya encik suami...(tanak bitau yang kita nak.hehehe)

"abang nak makan apa malam ni??"

"abang nak makan ringan2 jela yang...roti pon takpe.."

"kalo makan dominos nak tak?"

"ermmm.abang tak rasa dominos tu is a good idea.sebab abang kenyang sangat..abang makan banyak tengahari tadi.."

"owh..yeke.okla kalo macamtu"

so.aku hold dulu keinginan nak makan dominos. SABAR~
lagipon semalam adik encik suami datang rumah dengan kawan2 dia.aku cuma goreng keropok udang ngan buat roti celup telur je..harini plak encik suami kena oncall.so this is the rite time to give a call to dominos.hehehehe.sorang2 memang malas masak...selera masa tu memang membuak2.aku dok tunggu je bila la jam nak pukul 11 neh..tak sabar nak tunggu dominos bukak.buruk perangai hakak hengkorang neh.hikkksss~!;p
pas jam tepat pukul 11 cepat2 aku call..nah..hamik kau~aku order 2 bijik pizza, 4 biji twisted bread and also onion ring with cheese..perrghh.memang buruk lantak.makanan yang aku order tu sesuai untuk 4 pax.tapi ada hati nak makan sengsorang.hahahah!

pizza 1:

aku amik chicken pepperoni.

pizza 2:
extravaganza pizza with classic hand tossed

side order:
 
twisted bread

garlic cheese onion ring.yang ni memang sedap gile~

disebabkan sifat tamak (which is sangat tak bagus) aku cuma mampu makan 2 keping pizza untuk tengahari n 2 keping pizza untuk tengahari.huhu.last2 aku telefon encik suami suh balik amik pizza jugak2 by hook or by crook.(kejam tak?) aku paksa dia jangan makan apa for lunch.bahahahah!sian encik suami..dia pon balikla amik...fuhhh,nasib baik..kalo tak membazir je kalo tak abis.huhu.

kat kaki ada nota::
len kali korang jangan order makan ikut nafsu..mesti order ikut logik akal..kalo tak nanti tak terlarat makan sampai habis..aku betul2 nyesal order banyak2 pasal aku memang tak mampu nak habiskan pon.selera besar.tapi ruang perut sempit...:((

2 comments:

  1. tu tara makan dua org pun 2 keping ja...:-p
    happy for u... doakan yg terbaik untuk aku juga... :-)

    ReplyDelete
  2. mom 2 be yg comel :

    Tlg like sini plak kalau suka... heee... http://www.facebook.com/photo.php?fbid=313479742020241&set=a.311815272186688.80250.159346644100219&type=3

    ReplyDelete