Tuesday, April 10, 2012


assalamualaikum...

last weekend ingatkan tanak balik.since pembekal barang2 action song call ada stok kat shah alam so terus ubah fikiran and shoot balik..kalo nak diikutkan sabtu lepas ada gotong royong and I was in-charged untuk jaga bahagian jamuan...fikir punya fikir kalo aku tak balik macamana nak beli barang kan?nak mintak orang pos takot salah barang plak.at least kalo aku g bole tengok dengan mata sendiri before beli..fine.terus mintak kebenaran guru besar and PK HEM untuk pelepasan balik..huhuhu.sorry sekolah...terpaksa okeh..bukan mak sengaja ye...

plan awal, kalo meeting abis awal boleh balik petang jumaat gak..since aku dah start rasa badan tak sihat aku tngguhkan niat dulu..serius aku rasa nak demam pas meeting action song jumaat ritu.kebetulan plak haritu hujan lebat siap guruh kilat bagai memang boleh menyumbang kepada ketidaksihatan badan...so, nak tanak aku balik hari sabtu pagi dalam keadaan tak sihat and badan panas...sempat telan panadol 2 biji before balik putrajaya...sobs...sobs...sobss...

alhamdulillah..Allah pelihara aku sepanjang perjalanan ke putrajaya..sampai sentral encik suami jemput(even sabtu tu dia oncall)..AISEYHHH!macamana ni??bila nak beli barang?kedai yang aku nak cari tu kat area shah alam...suami plak takde..bahaya kalo balik sengsorang..buatnya aku pengsan ke ape ke..sape nak jawab??hurmmm...takde rezeki nak g sabtu...lagipon mungkin Allah nak aku rehat kat rumah je memandangkan sabtu tu demam..:((

sabar je menunggu encik suami balik keesokan harinya...dalam masa yang sama..demam masih lagi ada..encik suami dah risau sebab macamana nak keluar cari barang kalo demam2 kan...so.dia amikkan MC dulu..dia cakap maybe aku over doing keje sampai badan tak sempat rest..tu yang demam tu..dahla mulut tak rasa apa2.pahit jek..T__T pas rasa sihat sikit terus shoot balik shah alam n searching for the party shops nearby the town.

bestnye shah alam..banyak betul party shop kat situ..kalo kat ipoh susah sikit nak cari...banyak pilihan kedai and barang dengan pelbagai harga yang ditawarkan..abis setiap party shop aku masuk...but agak mengecewakan sikit sebab harga barang kat kedai2 besar 2 kali ganda mahal...dahla nak beli banyak..kang untuk accessories saja duit dah abis..kena bijak berbelanja nih..last2 g uptown seksyen 24...
kat situ aku boleh dapat barang dengan harga yang sangat murah...syukur!!!!rezeki untuk anak2 murid aku agaknya...terima kasih ya Allah..

panjang lebar punya bercerita tak bitau pon korang2 apa benda yang aku cari sebenarnya kan??
hahaha.let's keep us secret first..nak dekat pertandingan baru aku reveal barang rahsia tu..apa2 pon aku sangat berharap Allah permudahkan segala urusan aku sepanjang latihan menghadapi pertandingan...perut pon dah makin besar..pergerakan semakin terbatas..hurmmm..

dan semoga kejayaan berpihak kepada kami tahun ni...rezeki 2012..aminnn~


3 comments:

  1. Husna!!!
    Shah Alam memang best..! Hahaha.
    Hehe. kita tak pernah pergi pun Uptown Sek24 tu.. hehe.. Takde sape nak bawak.. Teringin nak pergi..
    Eh, tapi bukan ke uptown tu bukak pukul malam ke?

    ReplyDelete
  2. uptown bkk mlm jek.. dr kul 8.00 cmtu dh ade yg dh bkk.. hehehe...

    ReplyDelete