Tuesday, April 17, 2012

++siang malam action song++


assalamualaikum...

kadang2 aku terlupa yang aku pregnant..hahaha!boleh macamtu??ligat semacam g sana sini uruskan hal2 action song...selagi tak bertanding selagi tu di sekolah akan nampak aku ke hulu ke hilir dengan kak nita.nasib ada dia..at least keje kami dibahagi kepada dua.dia bahagian pengurusan dan aku handle bahagian persembahan budak2.syukur dapat team mate yang sangat senang bekerjasama and tak berkira tenaga.terharu ouh..
kadang2 ada gak cikgu2 sekolah yang tegur suh aku jalan slow2 sikit...tapi disebabkan nak kejar masa..so tak sempat nak fikir nak jalan slow2.huhu.what to do...masa ibarat emas..aku rasa macam fugitive yang sentiasa terkejar ke sana sini..huahua.

oh ya!baru jap tadi dapat kostum action song...satu untuk budak laki and satu lagi untuk gegurl.yang boboy punya memang cantek.kemas sangat dia jahit..tapi skirt untuk gegurl mcm tak berapa kembang..so agak down sikit..salah sendiri sebab pilih kain yang agak lembut..patutnya untuk dapatkan hasil yang lebih baik aku amik kain net yang keras sikit...macam net hijau yang orang pasang kat tingkap2 tak kasik nyamuk masuk tuh.ahahaha!kompem kembang!LOL:P

kembang macam ni ok!
baru comel~hiksss~:D
sumber:google

asal malam badan aku mesti penat...konon2 nak stay up buat keje termasuk lesson plan.tapi end up ngan tido..hahaha.pastu bangun pagi mula kelam kabut nak siapkan itu ini.teruk betul...skang baru aku perasan badan aku skang dah tak sama macam dulu...skang ni cepat letih..kat sekolah ok.balik rumah terus sakit2 satu badan.aiyoyoyo..macam ni ke keadaan orang mengandung???asal kat sekolah macam kuat semacam je hah???ahaa..ni mesti baby suka duduk sekolah kan?kan?kan?agaknya dia suka mama dia mengajar..hehe.*maaf.exaggerate sikit*

alhamdulillah...setakat ni lagu2 untuk pertandingan memang takde masalah since aku boleh berkarya whenever I want...kadang2 aku dah tido dah..then tetiba terjaga and dapat idea terus melompat dari katil and on keyboard untuk record lagu..bab2 pertandingan aku memang semangat sebab target nak menang aje!tambah2 dapat team mate yang bersemangat waja macam kak nita..lagi2 lah meluap rasa nak menang tuh.hehehe.kalo ada cikgu2 sekolah lain yang terbaca entry ni mintak mahaple...kami memang macamni...extremely ambitious.;p

this picture was taken during the action song competition GROUP 10.and we were announced as the winner..
do not look at the costumes because these costumes were used for that time only..tho I know u might think that it looks so yesteryears..;p

to kak ola a.k.a my best colleague..thanks a lot for helping me out preparing the stuffs needed for the costumes and accessories..really appreciate it..

tak lupa juga kat encik suami kesayangan yang banyak bersusah payah temankan aku dan bantu dari segi kewangan untuk dapatkan apa yang aku nak..dahla beli keyboard.pastu temankan aku cari accessories serata shah alam..siang malam tak kira waktu..kesian sangat..
semoga usaha kami berbaloi dan diberkati Allah..
harapan kami cuma satu..mudah-mudahan ALLAH permudahkan lorong ke laluan kemenangan peringkat daerah...AMIN...:)






1 comment:

  1. husna... tabik lah kat husna ni...
    bersemangat betul...
    tapi kene jaga kesihatan jugak tau...
    nak tengok baju action song tu... mcm comel je.. =)

    ReplyDelete