Monday, May 05, 2014

++berak lagi++

Assalamualaikum..

it's quite tiring to get urself to school as u are way too far in pregnancy..huhuhu.I just can't move too much because of the pubic pain..it's really painful.Allah..may this pain could wash away my sins:(
baby..please be nice to mummy ok..*hoping eyes*
can't wait to meet u..and so does your brother.perhaps he can tolerate with ur presence in the house.mihmihmih.

bukan nak cerita pasal tu sebenarnya,tapi nak cerita pasal budak tahun 1 aku terberak lagi dalam kelas harini..setiap kali abis waktu rehat je mesti waktu aku..dan time tulah mereka akan "TERMELABUR"..faham2 jelah, najis budak 7 tahun dah macam orang besar kot as they eat like us too! sampaikan ada seorang pekerja, bau t**k tu dah rupa bau petai..kahkahkah!aku macam dah pasrah bila benda ni jadi..cumanya nak naik turun tangga memerlukan kudrat dan tenaga.dengan keadaan aku yang sarat.hisyh..~puas aku mencari baju, kasut dan seluar ganti untuk budak tu sebabnya habis dari atas sampai bawah kena t**k dia..baju2 spare yang dah lepas tu takda plak dorang nak pulang balik..puas aku nyanyi2 kat telinga dorang suruh bawak baju yang dorang pinjam..sampai ke sudah macam buat harta plak.geram betul..kot ye pon, parents kenalah alert..dah bukan baju anak dorang bagi la balik kat cikgu kan..at least, kalau ada budak terkencing terberak dalam seluar sekurang-kurangnya kami ada pakaian spare.


kadang2 aku terfikir, ujian ni datang kat aku mungkin sebab Allah nak uji sejauh mana prihatin dan kesabaran aku..jadinya aku kena redha dengan ketentuan..


No comments:

Post a Comment