Tuesday, May 27, 2014

++nama anak perempuanku+++

Assalamualaikum..

anak ngah tido so kita gunakan masa ni sebaik baiknya.wehew! terasa hidupku semakin mencabar bila anak dah masuk dua.huhu.paling mencabar dengan perangai abang yang semakin sukar difahami since dah ada adik ni.mama ngan ayah sabar ja tengok kerenah anak.

nama yang diberi untuk anak kedua kami AINA HANNAN BINTI MUHAMMAD FAKHRI.

pada asalmya memang nak letak satu nama ja..tapi suami cakap macam pendek plak nama tu.at least letak lah nama pangkal bermula dengan huruf A. baru sama dengan mamanya.AINUL HUSNA...hehe.pening gak fikir nak letak nama apa bermula dengan A.tak ready pon nak letak dua nama.lari dari plan asal.haisy! last2 aku suggest letak nama AINA. sebab maksudnnya lebih kurang dengan AINUL...yakni mata.see.trademark kami anak beranak kan kat bahagian mata..baik abang dan adik sama ja mata besar.;p .
HANNAN means kesayangan. sejak dari dulu lagi aku berkenan sangat dengan nama ni. rasa macam ada aura lembut bila sebut nama tu.

dengan nama yang dah dipilih..harap sangat agar my little princess membesar jadi anak yang solehah, baik budi bahasanya, fasih baca Al-Quran, bijak dan bakal ahli syurga..aminn~

alamak.time to bf baby.tiba2 plak terjaga,bai~

No comments:

Post a Comment