Tuesday, August 26, 2014

++CCO a.k.a corrector cream oil++

Assalamualaikum..

aku akui masa untuk diri sendiri semakin terhad..nak update blog pon kena tunggu anak2 tidoq baru boleh on laptop..kalau tak, memang ada tangan2 comel yang akan menaip entri bersama.kihkihkih.

bila start beranak dua, aku hadapi masalah kulit disebabkan tak cukup tidoq, makan tak menentu dan macam2 faktor lagi yang menyumbang kepada ketidakseimbangan kulit.nampak kering dan kusam sangat.. .puas try macam2 produk tapi hasilnya kurang memberangsangan..nak kata jerawat naik besar2 tu taklah..tapi naik biji2 kecil macam jerawat pasir and parut2 jerawat yang dulu degil betul nak hilang..lagi satu masalah bawah mata. tang eyebag toksah dok ceghita lah kan..memang besar macam panda.huhu.setiap kali tengok muka sendiri kat cermin mesti rasa kesian kat diri sendiri..terus rasa keyakinan diri semakin merudum dan tergolek-golek jatuh.(selama ni pon takdalah yakin diri tinggi pon!hakhakhak) suami pon selalu cakap..."kesian sayang...setiap malam tak cukup tido..".haaa...boleh nampak tak maksud tersirat di situ???sencik husband seboleh bolehnya jaga perasan bini kalau nak tegur tentang sesuatu..ololololo..comelnya.hihi. apa yang aku faham.mesti suami nampak muka aku seperti seorang ibu yang bermata panda dan kulit kusam.

sampailah satu hari tu aku dok syok layan facebook.sekali tu aku tengok kawan aku yang jual produk mistine tu launch new product..jenama sendiri okeh!tumpang bangga jap bila tengok kawan2 yang semakin berjaya dalam bidang masing2.:) view dia punya kandungan dan kebaikan..terus rasa tertarik nak beli .produk yang dimaksudkan tu adalah..jeng..jeng...jeng...*bunyi saspen*

tadaa!!!CCO a.k.a corrector cream oil.
made specifically for eyes, lips and face.





tediaaa~beratus-ratus stok baru sampai..

orang kata kalau ada benda baik elok dikongsi bersama..jangan disimpan sorang2..mana tau orang lain pon dapat manfaat sekali bukan??
masa awal2 tengok produk ni aku tak beli terus.tapi aku tunggu dulu testimoni yang diupload oleh tokey.hehe. lepas beberapa ketika dan puas hati dengan testimoni, aku semakin yakin yang produk ni memang bagus dan boleh diguna tanpa was2.so,tanpa ragu aku directly pm kat cik wann...nak beli dan cuba sendiri dengan harapan masalah dapat diselesaikan.--dengan izin Allah..:)

amazingly produk tu berkesan!parut2 degil hilang, liang2 pori mengecil seakan2 takda,dan yang paling best adalah tang mata.hahaha!mata tu kan aset cheq..haruslah kena jaga..*muntah!*
baru guna seminggu lebih dah boleh nampak perbezaan..Alhamdulillah!harganya pon tak mahal..berpatutan dengan amount yang ada.walaupon kalau sekali tengok tube tu kecik tapi bukan nak guna banyak..sekali guna cet cet sikit ja..then ratakan kat bahagian yang bermasalah.macam pipi ka..bawah mata ka..dan macam2 tempat lagi boleh guna.ahaaa..menarik tak??menarik tak???? tunggu apa lagi?cepat2 dapatkan CCO kat pasaran..


kebaikan CCO:
-mengurangkan eyebag, melembabkan kulit, mencegah kedutan peringkat awal, merawat bibir mengelupas, melembabkan bibir yang kering dan sesuai digunakan untuk base lipstick. banyak lagi kebaikan CCO sebenarnya..korang kena cuba dulu then baru boleh rasa sendiri kebaikannya.

jangan risau kalau nak guna cco ni.sebab bahan-bahan yang digunakan adalah berasaskan natural ingredient. ins shaa Allah selamat digunakan..kalau tak silap aku dua bahan utama yang digunakan adalah ekstrak koko dan minyak badam berkualiti tinggi..:) so apa lagi???try it yourself!

tips:
eloknya pakai CCO ni waktu malam..nama pon corrector cream oil kan..haruslah berminyak sikit..letak secalit dua kat tangan then ratakan kat bahagian yang bermasalah..malam2 sebelum tido aku akan pastikan aku sapu CCO kat bawah mata.then sapu kat pipi yang ada parut jerawat degil..esok pagi korang akan rasa kulit moist elok ja.:) kadang2 aku letak ja CCO kat pipi hannan.sebabnya hannan suka naik ruam2 merah kat pipi dia..lepas letak tu Alhamdulillah terus hilang..lagi satu, bagi yang nak bertukar skin care boleh lah guna CCO ni. dia bertindak untuk neutral kan  balik kulit muka kita..so, muka akan bebas chemical.

gambar pagi tadi sebelum start mengajar..:)
thanks wann..

kat kaki ada nota:
- sapa2 nak beli CCO boleh klik link ni..https://www.facebook.com/wann.mistine
banyak lagi testimoni yang boleh korang baca sebagai bukti keberkesanan produk ni.

No comments:

Post a Comment