Tuesday, April 26, 2011

++kenangan lama mengusik jiwa...++


assalamualaikummmm!!

sape tak jawab, dosa~!!!teheee~:D
aku tengok makin ramai kawan-kawan seangkatan yang skang ni busy menyediakan persediaan perkahwinan..kaki aku pon dah gatal2 nak g shopping kawin nih..bulan 9 tu bukannya lama lagi pon..tolak campur darab bahagi ada lebih kurang 2-3 bulan macamtu je yang tinggal..mak aih!!nebes(nervous) makcik.huahuahua.
*errr....tapi gaji tak dapat lagi.macamana???????

sabo jela...
tetiba terasa diri ini masih muda remaja walopon dah nak kawin dah.hahaks!;p
g kolej..masuk kuliah ngan kawan2..hang out ramai2..masuk pertandingan itu ini kat maktab..kenangan putus cinta..erk?*perlu ke bitau?* tu semua kenangan beb!!wuuuu...wuuu~
aku rindu zaman keremajaan aku...aku rindu zaman study cam dulu2..im getting old...huaargggh!!!

--muka selenga masa hari sukan tahun 2008--


 --ini pic tahun lepas...pesyarah muzik belanja kitorang makan pizza pasal menari untuk kebudayaan.cewaaahh~--


--ni masa buat persembahan sempena hari MAKSAK--


panggggg!!
 sedar diri sikit ye cik husna.kamu tu dah nak masuk umur jubli perak dah..hah.pandai2 le kira sendiri berapa umur aku.demmmm...T___T

mau sambung wak kijo!!
buhbye!!
 


No comments:

Post a Comment