Friday, April 15, 2011

++tula..lain kali tengoklah cerita hantu banyak-banyak..++

 
i have to be more careful with people around me..
shudnt trust anybody i guess.i dun know.bila dapat tau pasal hal pagi tadi.bengang gila rasanya.make up untrue story memang sangat2 tak bagus.itu ibarat menunggu giliran dibaham buaya.demmit!!!!!!!!!

aku benci gila orang yang buat cerita tak betul then membabitkan nama aku yang takde kena mengena langsung..dahtu.menyampaikan kat orang lain plak tu.double bengang dowh.dia tak tau dia berdepan dengan sape.one day u'll get back for what u had done.people like that shud learn a lot about karma concept.isk.dah.cukup sampai sini je marah aku.sambung story lain..

*************************

last nyte i had been disturbed by things that cannot be seen..
memang takleh tido langsung malam tadi.aku dah jadi susah ati sebab arini nak kena g sekolah awal.kang rosak mood aku.huhu.tak pasal2 je tau..

 nak tau ape jadi?
sepanjang malam tadi.aku langsung tak bukak aircond.sebab sejuk sangat.dahla hujan lebat.so aku bukak kipas je.itu dah memadai.
then.secara tak semena-mena lepas je bunyi anjing menyalak tengah2 hujan tu tetiba aircond aku hidup dengan sendirinya tanpa aku bukak suis utama.aku langsung tak usik remote aircond mahupun suis.siap berbunyi krok krek2 lagi tau.

slow je aku toleh belakang..dalam hati macam nak meletup.
depan mata aku.aircond tu boleh bukak n tutup dengan sendirinya tanpa sambungan elektrik.magik apekah??????

n tak semena-mena jugak.cik amy keluar bilik.panggil nama aku..


"na..ko ada ketuk pintu bilik aku ke?"

terkedu aku dibuatnya.bila masa plak aku keluar bilik n cari dia?haisyh..ni dah lain macam je ni.

"takdela mi..aku tak keluar bilik langsung pon tadi"

agaknya masing2 faham apa yang jadi.dua2 diam je masuk bilik sendiri..tak berani nak ulas apa2.tunggu ari siang baru nak sembang2 pasal ape yang jadi malam tadi.


kesudahannya.malam tadi aku tido ngan lampu terpasang sepanjang malam.takot punya pasal.

yang penting kita tak kacau benda tu.n berharap benda tu pon tak kacau kita.

4 comments:

  1. Uishhh, cuak gila kot kalau kena macam tu..

    ReplyDelete
  2. Uishhh, cuak gila kot kalau kena macam tu..

    ReplyDelete
  3. ishk... seramnye... Husna, banyakkan baca yassin dgn ayuat kursi tau... Take care!

    ReplyDelete
  4. aniss::tau takpe...tambah2 kejadian tu berlaku secara live.sentappp~

    miss sunshine::
    tulah..skank ni pon dok rajin2kan diri baca apa2 yang patut nak elak benda2 tak patut jadi kat rumah..huhu.tawakkaltualallah~thanx neway.take care too~!!:)

    ReplyDelete