Wednesday, April 13, 2011

++tak sempat...++

this entry shud be posted last night.tapi tetido.T__T


assalamualaikum..
jelesh gile kat orang-orang lain yang berkesempatan update blog setiap hari.tapi aku??TAK SEMPAT...huaaa~
my baby blog ni seems to be neglected nowadays.
even tuan empunya blog ni pon takde masa untuk diri sendiri..huhu.sentiasa ada keje untuk dibuat.penat.but really pay off.


harini je aku terpaksa mengajar 3 benda dalam satu masa.first, aku n kak nita terpaksa buat audition lagi sekali untuk pilih budak yang betul2 berbakat menyanyi n menari untuk pertandingan action song peringkat negeri.beb,peringkat ni takleh main2 dah.we have to say goodbye to offbeat kids.but.they can try again next time.second, aku kena mengajar budak2 cara-cara untuk mewarna dengan betul bersempena pertandingan mewarna minggu depan n third, kelas aku..kesian budak2.tak sempat nak layan semuanya.agak berserabut gak tadi.huhuhu.nasib bole kawal emosi lagi.kalo tak....abis semua aku telan bulat2..huahuahua!


rasa macam nak membawak diri tengok wayang je hujung minggu ni tau.but.tetiba ada LADAP plak..hadeh.dah tu,bila masa plak aku nak berjimba-jimba neh...wuaaa!!!i miss my student's life...even banyak keje.but i was having fun at the same time.stress yet enjoy.;p
tapi.keje nak enjoy memang taklah...kena buat betul2..bukannya memain dah.tetiba teringat kat cerita dulu2...tak pernah faham dengan pekerjaan orang as a cikgu yang sememangnya sibuk..hurm..bila dah kena batang hidung sendiri baru tau.huhu.
jadinya untuk menghilangkan rasa bosan n stress.aku kembali kepada tabiat lama..camwhoring di mana-mana tempat aku pergi.itu je cara aku hiburkan hati sendiri..

-- muka bajet ceria.padahal badan penat gila time nih sebab baru lepas abis pertandingan action song peringkat kelompok--

--tang mata tu memang always jadi highlite.even aku tak highlite sekalipon.haha.REDHA jela..--

--cover senyum macamana sekalipon tetap takleh tutup kenyataan yang sebenarnya kitorang pada waktu ni tersangatlah exhausted--

--caption: me in ikan buntal style.aku tau.comel kan?terima kasih.muntah!!!* T__T--


 tengok.baru buat satu entry dah tersengguk-sengguk depan laptop.adoyai.lemah sungguh badan skank ni.lembik macam sotong.kadang2 macam terasa nak amik cuti seminggu.pastu balik kedah n relax kat rumah.i wish i cud do that,but only in my dream lah..

ngah fikir gak nih..macamana agaknya kak nita a.k.a my partner kat rumah..dia lagi banyak komitmen..dengan family...keje kat rumah..students..but still komited ngan tugas.cayalah akak!!salute~!:))


 k lah banyak merapik pon tak guna gak..
have to go..siapkan keje untuk esok.take care.bubye~!!


No comments:

Post a Comment