Wednesday, July 31, 2013

++permohonan cuti berganda++

assalamualaikum...

bulan2 puasa ni ada2 je perkara yang menguji kesabaranku...fuhhh..memang kena bawak bersabar dan bertenang..kalau tak dah bawak bertendang dah kot.ahahahah! aku memang tak larat nak bercakap dah..makin banyak bercakap ngan nada suara tinggi makin kering tekak dibuatnya..baik aku simpan suara.heh.

seperti yang diketahui semua cuti approved.cuma yang tak berapa bestnya sehari sebelum raya..then raya kedua nak kena balik dah..agak2 ada perasaan eksaited tak nak berhari raya? boleh tak kalau aku request kat encik suami nak extend bercuti kat kampung..hehehehehe.alah..kalau balik ipoh nanti takde sapa..cek gak sedih sengsorang..orang lain sibuk beraya aku dok melangut kat rumah..ah, kesian sangat bunyinya kan..?
so harini nak masak SEDAP-SEDAP!!! kat encik suami supaya hati dia cair.so bolehlah mohon cuti lama sikit.hikhikhikhik.takpun, perlukah aku mengarang surat buat encik suami macam aku bagi kat HOD tu?????-___-.





2 comments:

  1. aduh..raya kedua dh nk balik..mujuq mia cuti smeinggu

    ReplyDelete