Monday, February 17, 2014

++nyamuk tegar++

Assalamualaikum...


sambil buat keje sekolah sambil aku berblog..dalam masa yang sama aku tension amat sebab nyamuk dok berterbangan depan mata aku sambil mengeluarkan bunyi nak mintak penampar ori(tapak tangan)serius aku sangat sakit  hati okeh!!!bukannya aku tak pasang ubat nyamuk tapi aku tengok ubat nyamuk pon macam tak lut dengan dorang...siap kerumun lagi tang ubat nyamuk tu..naik hairan aku dibuatnya tengok bangsa nyamuk kat simpang pulai ni..tegar sungguh nak gigit orang..hisyh~
perlu ke aku bagi warning macamni?agaknya baru depa paham kot!

aku boleh bersabar lagi kalau nyamuk tu gigit aku sorang..tapi yang jadi marah lagi bila dia gigit anak aku..
si haiqal ni plak jenis kalau kena gigit muka selamber je..macam takdak efek gatai..kebal kah anakku???

selingan..

when u feel wanna slap someone just say, hey!it's mosquito!
heheh.

No comments:

Post a Comment